Camping De Paalberg*****

173 Beoordelingen (1..5)

11-3-2015
Fam.Bakker
Camping in schitterende omgeving
De camping ligt in het bos,de eekhoorntjes lopen zo langs,een specht timmert tegen een boom,kortom midden in de natuur. De hei bereik je in 5 wandelminuten en de omgeving is schitterend om fietstochten te maken. Het sanitair is schoon en mooi,het binnenzwembad leuk.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Kindvriendelijk 9,0
1-12-2014
Ronald
Mooi gelegen camping
Camping ligt mooi in d eermolose bossen aan de rand van de ermelose hei. Sanitair is goed onderhouden, en word meerder malen per dagt schoongemaakt. Jammer dat er mensen zijn die dit niet willen respecteren en er toch een zooitje van maken. Als je dit meld wordt het wel gelijk opgepakt. Meerde malen hebben we hioer een leuke vakantie gehad, ondanks dat het weer niet altijd mee zat. We koemn hier zeker nog eens terug
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 8,0
15-10-2014
Boxem
Enorm fijne camping.
Zeer mooie camping mer uiterst vriendelijk personeel en een beheerder die ook zichtbaar is. Beheerder is erg behulpzaam bij het oplossen van problemen. Ook tijdens de herfstvakantie leuke activiteiten voor de kinderen of klein kinderen. Enthousiaste activiteiten begeleidsters. Als uitgaanspunt voor wandel en fietstochten kan het haast niet beter. De kampeer plekken zijn heel gevarieerd. Beschermde plekken in het bos of gezellig op een weide.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Staat van het sanitair 10,0
11-2-2015
Janny Kleine
Top camping/ bungalowpark.
Prachtige camping op top locatie. Kampeerplaatsen zijn hier fantastisch en in de winter komen we graag in de mooi verbouwde bungalows. Vriendelijk personeel. Zwembad en restaurant uitstekend.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 8,0
6-9-2014
Fam Lap
Wat een service
Onze vakantie begon droog na een eerste stortbui greppels graven. Bleek dat grond op onze plaats het water niet meer aankon. De dag erna opnieuw hevige stortbui resultaat alles drijfnat rondom caravan, water bleef staan en alleen maar drek. Dit gemeld bij de receptie. Resultaat geweldig binnen 4 uren een vlonder onder en voor de voortent. Grandioos opgelost. Zeer vriendelijk personeel. Verder goed schoon sanitair, mooie camping en omgeving. Wij komen volgend jaar weer. Nogmaals bedankt voor de service.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumAug. 2014