Ermelo

Zwembad 8,5

198 Reviews (1..10)

30-6-2016
Familie van den Bos
Geweldig, voor rustzoeker , ook gezin met kinderen
Het sanitair is geweldig. Uitgebreid en hygiënisch. Winkel met goed assortiment, vers gebakken broodjes. Zwembad binnen en buiten. Binnenbad ideaal bij slechtweer en voorseizoen. Mooie plaatsen, ruim. Leuke speelplaats, voetbalveld, midgetgolf kortom genoeg te doen. Leuk recreatieprogramma. Geweldig milieu plein. Rustig gelegen, direct aan de hei. Niks met verkeer te maken. Een camping die je iedereen kunt aanbevelen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk restaurant, eenvoudig, maar met goede eten en goede prijs/kwaliteit verhouding. We staan hier al 5 jaar in het voorseizoen en houden dit erin! Kinderen en kleinkinderen komen graag bij ons op De Paalbergop bezoek
  • Reis vertrek datumapr 2016
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 9,0
Staat v/h sanitair 10,0
28-6-2016
H.J.Schröder
geweldige en vriendelijke camping !
Je moet hier van rust, ruimte en gezelligheid houden.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Ligging 9,0
11-6-2016
Carla Koster
Een aanrader
We stonden net voor de slagbomen bij de camping toen onze camper het begaf en uiteindelijk werd weggesleept. Superlief opgevangen door de dames van de receptie. Maar toch einde weekend want de camper reed achter de sleepwagen de camping af. We waren sprakeloos toen ons een bungalow werd aangeboden tegen kampeertarief. Wat een lieve lieve mensen daar
  • Reis vertrek datum2016
Prijs / kwaliteit 10,0
10-5-2016
Jerry
Wij komen terug!
Onze eerste keer kamperen met een gehuurde caravan achter de auto is ondanks wat minder weer uitstekend bevallen. Zo goed zelfs dat we voor volgend jaar zomer inmiddels 3 weken geboekt hebben. Nu alleen nog een caravan. Zeer gemoedelijke camping, autoluw en kind vriendelijk. Sanitair is prima en zwembad binnen is tijdens koud weer voor de kinderen fantastisch.
  • Reis vertrek datum2016
Ligging 9,0
Eetgelegenheden 9,0
Staat v/h sanitair 9,0
14-4-2016
Ineke Hagendijk
fantastisch weekend 45 jaar vriendschap gevierd
De camping is voor ons als thuiskomen. Altijd even netjes en schoon. Maar vooral het zwembad is erg netjes.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Kindvriendelijk 8,0
30-3-2016
familie de vries uit lemmer
Altijd weer plezierig om op deze camping te zijn.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
Prijs / kwaliteit 10,0
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 10,0
8-2-2016
ontevreden
nooit meer
Winkel op de camping dicht. Verplicht naar ermelo voor boodschappen behalve op zondag.....alles dicht. Dochter ziek geworden na het zwemmen. Geen borg terug gehad. Het huis moest van top tot teen schoongemaakt worden door ons. Daarna werd het weer afgekeurd terwijl je jezelf kon zien in de matte vloer. Controleur liwp zelf met vieze schoenen binnen en beweerde dat er nog heel veel zand op de vloer lag NA het dweilen....... kortom: neem zelf je schoonmaakploeg mee of huur er eentje, anders geen borg terug.
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
Zwembad 4,0
27-9-2015
carlien
jarenlang steeds weer
Elke zomer kwamen wij hier. Volgens mij wel 13jr achter elkaar. Super camping. . Toen al. Veel te doen voor kinderen. Mooie camping. Leuke huisjes. Aan de achteruitgang een prachtig stuk heide. Heeft gewoon een speciaal plekje in mjjn hart.
Staat v/h sanitair 9,0
17-8-2015
Judith
Mooie, ontspannen en bosrijke camping!
Wat een fantastische camping. Vriendelijk personeel, mooie omgeving, veel leuke activiteiten voor de kinderen. De ligging is prachtig zo midden in het bos. Dichtbij ligt het centrum van Ermelo, dus makkelijk voor de uitgebreide boodschappen. Het campingwinkeltje heeft ook ruime keus. Vooral de broodjes zijn erg vers en lekker. Het zwembad is buiten wat aan de koude kant. Daar moet je even doorheen. Binnenzwembad prima, beetje veel chloor. Minpuntje...het restaurant vond ik gedateerd. Kan wel een opknapbeurt gebruiken. Eten duurt lang voordat het op tafel staat. Het is best lekker en voor een leuke prijs krijg je ook waar voor je geld. De warme groenten uit een potje vond ik vies. Bediening erg aardig! Sanitair mooi schoon, wordt goed bijgehouden. De sterren hebben ze verdiend. Kortom, een camping die ik iedereen kan aanraden!!!
Prijs / kwaliteit 9,0
Zwembad 7,0
25-7-2015
K.Passchier
Top camping
Geweldige camping gelegen in het bos. Van alles te doen voor jong en oud. Het restaurant de Paalhoeve is een goed restaurant ze hebben goed en voldoende eten. Gastheer en vrouw zijn vriendelijke mensen en zijn niet verlegen om een praatje met je te maken.
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 10,0