Ermelo

194 Reviews (1..10)

14-4-2016
Ineke Hagendijk
fantastisch weekend 45 jaar vriendschap gevierd
De camping is voor ons als thuiskomen. Altijd even netjes en schoon. Maar vooral het zwembad is erg netjes.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Kindvriendelijk 8,0
30-3-2016
familie de vries uit lemmer
Altijd weer plezierig om op deze camping te zijn.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
Prijs / kwaliteit 10,0
Zwembad 10,0
8-2-2016
ontevreden
nooit meer
Winkel op de camping dicht. Verplicht naar ermelo voor boodschappen behalve op zondag.....alles dicht. Dochter ziek geworden na het zwemmen. Geen borg terug gehad. Het huis moest van top tot teen schoongemaakt worden door ons. Daarna werd het weer afgekeurd terwijl je jezelf kon zien in de matte vloer. Controleur liwp zelf met vieze schoenen binnen en beweerde dat er nog heel veel zand op de vloer lag NA het dweilen....... kortom: neem zelf je schoonmaakploeg mee of huur er eentje, anders geen borg terug.
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
Zwembad 4,0
27-9-2015
carlien
jarenlang steeds weer
Elke zomer kwamen wij hier. Volgens mij wel 13jr achter elkaar. Super camping. . Toen al. Veel te doen voor kinderen. Mooie camping. Leuke huisjes. Aan de achteruitgang een prachtig stuk heide. Heeft gewoon een speciaal plekje in mjjn hart.
Eetgelegenheden 7,0
Staat v/h sanitair 9,0
Zwembad 9,0
17-8-2015
Judith
Mooie, ontspannen en bosrijke camping!
Wat een fantastische camping. Vriendelijk personeel, mooie omgeving, veel leuke activiteiten voor de kinderen. De ligging is prachtig zo midden in het bos. Dichtbij ligt het centrum van Ermelo, dus makkelijk voor de uitgebreide boodschappen. Het campingwinkeltje heeft ook ruime keus. Vooral de broodjes zijn erg vers en lekker. Het zwembad is buiten wat aan de koude kant. Daar moet je even doorheen. Binnenzwembad prima, beetje veel chloor. Minpuntje...het restaurant vond ik gedateerd. Kan wel een opknapbeurt gebruiken. Eten duurt lang voordat het op tafel staat. Het is best lekker en voor een leuke prijs krijg je ook waar voor je geld. De warme groenten uit een potje vond ik vies. Bediening erg aardig! Sanitair mooi schoon, wordt goed bijgehouden. De sterren hebben ze verdiend. Kortom, een camping die ik iedereen kan aanraden!!!
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 7,0
Zwembad 7,0
25-7-2015
K.Passchier
Top camping
Geweldige camping gelegen in het bos. Van alles te doen voor jong en oud. Het restaurant de Paalhoeve is een goed restaurant ze hebben goed en voldoende eten. Gastheer en vrouw zijn vriendelijke mensen en zijn niet verlegen om een praatje met je te maken.
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 10,0
24-7-2015
Joke G9
Topcamping!
Ligt tussen Ermelo en Drie in. In het bos en aan de hei! Ermelo, Harderwijk, Putten en vele andere Veluwse dorpen op fietsafstand over mooie fietspaden. De camping is prachtig, sanitair brandschoon, van alles te doen voor kinderen (in het hoogseizoen een animatieteam) heerlijk zwembad, kortom: je kunt je geen betere plek wensen. In een eerdere beoordeling las ik iets over onaardig schoonmaakpersoneel. Laat ik daar nou geen woord van geloven!! Ik kom de beschreven dame regelmatig tegen, met de jonge man, beiden allervriendelijkst en behulpzaam! Dat geldt trouwens voor alle medewerkers van de Paalberg. Vakantie vieren op de Veluwe op de Paalberg? Gewoon doen!
Prijs / kwaliteit 10,0
Eetgelegenheden 8,0
Zwembad 10,0
20-8-2015
Familie
Jammer.
Van een 5 sterren camping zou er meer verwacht mogen worden. Jongeren die iedere avond tot 04.00 uur in de nacht lopen te schreeuwen en schelden. Wanneer we dit aangeven word er gevraagd om de volgende nacht te bellen. Dit hebben we gedaan. Vervolgens spreekt de bewaker ze kort aan en vraagt ze om zo te vertrekken, iets wat niet gebeurt. De bewaker komt niet nog een keer controleren en lijkt het allemaal wel te geloven. Keer op keer hebben wij gevraagd of ze er alsjeblieft wat aan kunnen doen, en keer op keer kregen we geen gehoor. Alleen maar de 'opdracht' om dan maar even te bellen. Alsof dat helpt wanneer er verder geen maatregelen worden getroffen! Dit terwijl het hele T veld, en een gedeelte van het A -veld hier last van had. Er zijn vele mensen bij de receptie geweest maar dit mocht niet baten. Verder is het zwembad ijskoud. Onze dochter wilde hier niet eens in zwemmen. Eens maar nooit weer!
Waardering 1,0
Waardering 1,0
Prijs / kwaliteit 2,0
Kindvriendelijk 2,0
Eetgelegenheden 8,0
Zwembad 2,0
4-9-2015
Ronald Vissers
Je komt gewoon weer thuis
Voor ons de vierde keer dat we op de paalberg zijn geweest. Het was gewoon weer thuis komen. Een gemoedelijke camping met vriendelijke medewerkers. Veel te doen voor kinderen, tot een jaar of 15-16. Altijd schoon sanitair, en mocht er een keer iets zijn wordt het zo snel mogelijk opgelost. Verder een mooie omgeving. Wij hadden onze hond meegenomen, en daar kun je heerlijk mee wandelen : of de hei op, of het bos in. Kortom een aanrader.
Kindvriendelijk 8,0
Eetgelegenheden 10,0
1-8-2015
nico en emmy rodenburg
voor herhaling vatbaar
De paalberg is een geweldige camping.heerlijk eten en vriendelijke bediening.vanaf de camping mooie fiets en wandelroutes.kortom een topcamping.
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0