Camping De Paalberg*****

NL (186)

186 Beoordelingen (1..5)

17-8-2015
Judith
Mooie, ontspannen en bosrijke camping!
Wat een fantastische camping. Vriendelijk personeel, mooie omgeving, veel leuke activiteiten voor de kinderen. De ligging is prachtig zo midden in het bos. Dichtbij ligt het centrum van Ermelo, dus makkelijk voor de uitgebreide boodschappen. Het campingwinkeltje heeft ook ruime keus. Vooral de broodjes zijn erg vers en lekker. Het zwembad is buiten wat aan de koude kant. Daar moet je even doorheen. Binnenzwembad prima, beetje veel chloor. Minpuntje...het restaurant vond ik gedateerd. Kan wel een opknapbeurt gebruiken. Eten duurt lang voordat het op tafel staat. Het is best lekker en voor een leuke prijs krijg je ook waar voor je geld. De warme groenten uit een potje vond ik vies. Bediening erg aardig! Sanitair mooi schoon, wordt goed bijgehouden. De sterren hebben ze verdiend. Kortom, een camping die ik iedereen kan aanraden!!!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Zwembad 7,0
25-7-2015
K.Passchier
Top camping
Geweldige camping gelegen in het bos. Van alles te doen voor jong en oud. Het restaurant de Paalhoeve is een goed restaurant ze hebben goed en voldoende eten. Gastheer en vrouw zijn vriendelijke mensen en zijn niet verlegen om een praatje met je te maken.
  • Reis vertrek datum2015
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 10,0
Zwembad 8,0
24-7-2015
Joke G9
Topcamping!
Ligt tussen Ermelo en Drie in. In het bos en aan de hei! Ermelo, Harderwijk, Putten en vele andere Veluwse dorpen op fietsafstand over mooie fietspaden. De camping is prachtig, sanitair brandschoon, van alles te doen voor kinderen (in het hoogseizoen een animatieteam) heerlijk zwembad, kortom: je kunt je geen betere plek wensen. In een eerdere beoordeling las ik iets over onaardig schoonmaakpersoneel. Laat ik daar nou geen woord van geloven!! Ik kom de beschreven dame regelmatig tegen, met de jonge man, beiden allervriendelijkst en behulpzaam! Dat geldt trouwens voor alle medewerkers van de Paalberg. Vakantie vieren op de Veluwe op de Paalberg? Gewoon doen!
Waardering 10,0
Zwembad 10,0
20-8-2015
Familie
Jammer.
Van een 5 sterren camping zou er meer verwacht mogen worden. Jongeren die iedere avond tot 04.00 uur in de nacht lopen te schreeuwen en schelden. Wanneer we dit aangeven word er gevraagd om de volgende nacht te bellen. Dit hebben we gedaan. Vervolgens spreekt de bewaker ze kort aan en vraagt ze om zo te vertrekken, iets wat niet gebeurt. De bewaker komt niet nog een keer controleren en lijkt het allemaal wel te geloven. Keer op keer hebben wij gevraagd of ze er alsjeblieft wat aan kunnen doen, en keer op keer kregen we geen gehoor. Alleen maar de 'opdracht' om dan maar even te bellen. Alsof dat helpt wanneer er verder geen maatregelen worden getroffen! Dit terwijl het hele T veld, en een gedeelte van het A -veld hier last van had. Er zijn vele mensen bij de receptie geweest maar dit mocht niet baten. Verder is het zwembad ijskoud. Onze dochter wilde hier niet eens in zwemmen. Eens maar nooit weer!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Eetgelegenheden 8,0
Zwembad 2,0
4-9-2015
Ronald Vissers
Je komt gewoon weer thuis
Voor ons de vierde keer dat we op de paalberg zijn geweest. Het was gewoon weer thuis komen. Een gemoedelijke camping met vriendelijke medewerkers. Veel te doen voor kinderen, tot een jaar of 15-16. Altijd schoon sanitair, en mocht er een keer iets zijn wordt het zo snel mogelijk opgelost. Verder een mooie omgeving. Wij hadden onze hond meegenomen, en daar kun je heerlijk mee wandelen : of de hei op, of het bos in. Kortom een aanrader.
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 8,0