Ermelo

Zwembad 8,7

260 Reviews (1..10)

20-4-2017
Muppiexxxx
Hartstikke mooi en schoon park
Na wat ik eerder heb gelezen lijkt het e sterk dat het niet goed wad heb nog nooit zo een schoon park gezien zeer een 5 sterren waard en heel vriendelijk personeel altyd tijd voor een praatje zeker voor iedereen aan te raden
Eetgelegenheden 8,0
18-4-2017
Saskia Meijer
duur voor te weinig
Wij hebben hier de paas gevierd met familie. We hebben wel de hoofd prijs betaald voor het paasweekeind maar er was niets extra's!! Geen paaseieren zoeken of enige andere vorm van animatie voor de kinderen! Bij de receptie deed de mijnheer al gelijk een beetje kribbig. Wij stonden op P15 maar het toilet gebouw wat daarbij staat is niet meer van deze moderne tijd. Voor de kinderen is er een binnen bad maar meer ook niet. Geen speelruimte of andere vermaak mogelijkheid met minder mooi weer. Het paasbuffet in het restaurant stelde weinig voor!. De natuur is mooi en de omgeving ook echt heel fijn. Enkel er moet nodig gemoderniseerd worden op de camping en in het restaurant.
  • ReisgezelschapMet een groep
Prijs / kwaliteit 1,0
Kindvriendelijk 2,0
Eetgelegenheden 3,0
Staat v/h sanitair 1,0
11-4-2017
Pien Sprong
Niet goed bevallen, iets overgewaardeerde camping
De camping op zich is netjes. Enkel de toilethokken zijn wel verouderd. In het restaurant gegeten met kindjes maar daar waren ze niet op voorbereid. Niet kindvriendelijk. En ongemotiveerd personeel. Bij het winkeltje is alles erg duur en niet vers! en zeer beperkt assortiment. Kortom de 5 sterren is deze camping zeker niet waard!!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Staat v/h sanitair 2,0
24-12-2016
J.R.G. Andela
Fantasties zelfs in december
Wij zijn hier een week geweest. reinheid en netheid 100% (bijv toiletgebouw en zwembad) bij dit weer. In het bos maar de kampeervelden zonder blad. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Als je met dit weer op een camping staat en alles is zo netjes en goed onderhouden, dan kan je nagaan hoe het in de zomer is. Jammer dat de Anwb geen 6 sterren kan geven Deze camping is een echte aanrader en in het laagseizoen ook niet te duur.
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Ligging 10,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 10,0
Eetgelegenheden 10,0
7-11-2016
Connie Wind
Super camping!!
Alles was goed, het sanitair, de faciliteiten, de ligging.. Wij kunnen niks opnoemen wat niet goed was.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumNov. 2016
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 10,0
Eetgelegenheden 6,0
17-10-2016
mar
mooie camping
jammer dat het zwembad in de herftvakantie dicht gaat voor zwemlessen
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Eetgelegenheden 9,0
6-11-2016
Tiny
Prachtige camping
Goed verzorgd, schoon, mooi zwembad binnen en buiten. Prachtige omgeving.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
Ligging 10,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 9,0
12-4-2017
Joop Kuis
Jammer niet wat we hadden verwacht
Wij waren echt niet heel blij op de camping. Bij de receptie heerst veel onkunde. De meneer van het winkeltje was niet heel aardig stug zeg maar. 1 keer eten gehaald bij de snackbar maar daar was zelfs de patat slap! De kantine heeft restaurant prijzen maar geen restaurant uitstraling en kwaliteit!. Voor ons niet meer nog een keer!. Zijn veel leukere en mooiere campings in Nederland.
  • ReisgezelschapMet een groep
Zwembad 5,0
11-10-2016
Cees
Helemaal goed
Prima verzorgde camping. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Schoon sanitair en heerlijk zwembad. Ruime opgezet. Supermarkt met heerlijke broodjes.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Eetgelegenheden 7,0
29-8-2016
familie
Heerlijk verblijf
Schoon sanitair, leuk zwembad. Grote staplaats voor tent. Nadeel vanaf bepaalde delen van de camping is het een stukje lopen naar de winkel, zwembad of het parkeerterrein.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016