Camping De Paalberg*****

168 Beoordelingen (1..5)

15-10-2014
Boxem
Enorm fijne camping.
Zeer mooie camping mer uiterst vriendelijk personeel en een beheerder die ook zichtbaar is. Beheerder is erg behulpzaam bij het oplossen van problemen. Ook tijdens de herfstvakantie leuke activiteiten voor de kinderen of klein kinderen. Enthousiaste activiteiten begeleidsters. Als uitgaanspunt voor wandel en fietstochten kan het haast niet beter. De kampeer plekken zijn heel gevarieerd. Beschermde plekken in het bos of gezellig op een weide.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 7,0
Zwembad 9,0
6-9-2014
Fam Lap
Wat een service
Onze vakantie begon droog na een eerste stortbui greppels graven. Bleek dat grond op onze plaats het water niet meer aankon. De dag erna opnieuw hevige stortbui resultaat alles drijfnat rondom caravan, water bleef staan en alleen maar drek. Dit gemeld bij de receptie. Resultaat geweldig binnen 4 uren een vlonder onder en voor de voortent. Grandioos opgelost. Zeer vriendelijk personeel. Verder goed schoon sanitair, mooie camping en omgeving. Wij komen volgend jaar weer. Nogmaals bedankt voor de service.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Kindvriendelijk 8,0
Zwembad 8,0
7-9-2014
van der Meer
Mooie camping maar minder goede service.
Prima vakantie! Maar over de afwikkeling van de borg ben ik nu al 3 weken in onderhandeling om dit terug te krijgen. Minpuntje dus!!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 8,0
19-6-2014
H.G.TULEN
FANTASTISCHE PLEK
''fantastische camping'' 19-06-2014. twee weken samen met partner op deze pracht camping gestaan .een hemelse plek hadden wij en een zeer aangename sfeer is aanwezig op de camping.deze camping is een aanrader voor iedereen die van rust natuurlijk en toch van activiteiten op een camping houdt. wij komen hier zeer zeker terug! TOP!!
  • Reis vertrek datum2014
Prijs / kwaliteit 10,0
Eetgelegenheden 10,0
Zwembad 10,0
18-3-2014
j.berends
het is een prachtige camping vriendelijk personeel
het is een fantastische camping, als we de eerste keer met de caravan weggaan gaan we altijd hierheen., mooie grote plaatsen en de camping wordt prima onderhouden, mooi zwembad en veel voor kinderen te doen, onze kleinkinderen komen hier graag, als ze horen gaan jullie naar de paalberg, kunnen we dan mee, maar ze moeten naar school, ook fijn dat jullie bij de asci aangesloten zijn. jullie camping geven wij een 10.
  • Reis vertrek datumMrt. 2014
Prijs / kwaliteit 8,0