Ermelo

259 Reviews (1..10)

22-5-2017
ben
Prachtig,zeker nog eens terug
Mooie camping,prachtige omgeving en het weer werkte ook mee. Goede plek om te onthaastten
  • Reis vertrek datummei 2017
Zwembad 7,0
19-5-2017
jan
Prachtige camping, erg vriendelijk personeel.
Op deze camping is alles precies zoals wij het graag willen hebben. Mooie plaatsen, rustig gelegen, fantastische omgeving om te wandelen en te fietsen door bos en over de heide. voor de boodschappen ligt Ermelo op fietsafstand. Ook restaurants volop in de buurt. We hadden veelal prima weer dus dat verhoogde het plezier. Slechts één nadeel: het muziekgenre van de (te harde) muziek in de toiletruimte is irritant.Het sanitair is goed, schoon en er zijn goede douches + heet afwaswater. We vielen in deze periode in het Acsi arrangement dus dat maakt prijs/kwaliteit prettig. Hoewel wij on ter plekke melden voor een staanplaats moesten wij toch een aanbetaling doen. Dit is typisch Nederlands: vreemd.
  • Reis vertrek datumMei 2017
7-5-2017
Richard
Hele mooie camping
Zo mooi had ik het niet verwacht. Schitterend gelegen midden in het bos. Overdekte zwembad is perfect. Deskundigheid bij de receptie kan inderdaad wel iets beter. Er is voldoende te doen voor kinderen. Fietsen en wandelen kan meteen vanaf de camping. Het is wel erg groot en nog een nadeel vond ik de vele seizoensplekken waar dan weer die irritante 'vaste bezoekers' staan. Je kent ze wel. Die fantasieloze mensen die altijd naar dezelfde camping gaan en bang zijn voor het onbekende. Maar verder prima camping.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2017
Prijs / kwaliteit 7,0
26-4-2017
Lisette
Geweldig mooi!
Heerlijke plek! Mooie ligging en mooi park. Super gegeten in het restaurant, de kinderen kregen zelfs een kadotje. Super lief!!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Eetgelegenheden 10,0
24-12-2016
J.R.G. Andela
Fantasties zelfs in december
Wij zijn hier een week geweest. reinheid en netheid 100% (bijv toiletgebouw en zwembad) bij dit weer. In het bos maar de kampeervelden zonder blad. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Als je met dit weer op een camping staat en alles is zo netjes en goed onderhouden, dan kan je nagaan hoe het in de zomer is. Jammer dat de Anwb geen 6 sterren kan geven Deze camping is een echte aanrader en in het laagseizoen ook niet te duur.
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Eetgelegenheden 10,0
Zwembad 10,0
7-11-2016
Connie Wind
Super camping!!
Alles was goed, het sanitair, de faciliteiten, de ligging.. Wij kunnen niks opnoemen wat niet goed was.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumNov. 2016
Eetgelegenheden 6,0
Zwembad 10,0
17-10-2016
mar
mooie camping
jammer dat het zwembad in de herftvakantie dicht gaat voor zwemlessen
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 6,0
6-11-2016
Tiny
Prachtige camping
Goed verzorgd, schoon, mooi zwembad binnen en buiten. Prachtige omgeving.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
12-4-2017
Joop Kuis
Jammer niet wat we hadden verwacht
Wij waren echt niet heel blij op de camping. Bij de receptie heerst veel onkunde. De meneer van het winkeltje was niet heel aardig stug zeg maar. 1 keer eten gehaald bij de snackbar maar daar was zelfs de patat slap! De kantine heeft restaurant prijzen maar geen restaurant uitstraling en kwaliteit!. Voor ons niet meer nog een keer!. Zijn veel leukere en mooiere campings in Nederland.
  • ReisgezelschapMet een groep
Zwembad 5,0
11-10-2016
Cees
Helemaal goed
Prima verzorgde camping. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Schoon sanitair en heerlijk zwembad. Ruime opgezet. Supermarkt met heerlijke broodjes.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Prijs / kwaliteit 8,0