Camping De Paalberg*****

171 Beoordelingen (1..5)

1-12-2014
Ronald
Mooi gelegen camping
Camping ligt mooi in d eermolose bossen aan de rand van de ermelose hei. Sanitair is goed onderhouden, en word meerder malen per dagt schoongemaakt. Jammer dat er mensen zijn die dit niet willen respecteren en er toch een zooitje van maken. Als je dit meld wordt het wel gelijk opgepakt. Meerde malen hebben we hioer een leuke vakantie gehad, ondanks dat het weer niet altijd mee zat. We koemn hier zeker nog eens terug
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Staat van het sanitair 9,0
15-10-2014
Boxem
Enorm fijne camping.
Zeer mooie camping mer uiterst vriendelijk personeel en een beheerder die ook zichtbaar is. Beheerder is erg behulpzaam bij het oplossen van problemen. Ook tijdens de herfstvakantie leuke activiteiten voor de kinderen of klein kinderen. Enthousiaste activiteiten begeleidsters. Als uitgaanspunt voor wandel en fietstochten kan het haast niet beter. De kampeer plekken zijn heel gevarieerd. Beschermde plekken in het bos of gezellig op een weide.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Zwembad 9,0
6-9-2014
Fam Lap
Wat een service
Onze vakantie begon droog na een eerste stortbui greppels graven. Bleek dat grond op onze plaats het water niet meer aankon. De dag erna opnieuw hevige stortbui resultaat alles drijfnat rondom caravan, water bleef staan en alleen maar drek. Dit gemeld bij de receptie. Resultaat geweldig binnen 4 uren een vlonder onder en voor de voortent. Grandioos opgelost. Zeer vriendelijk personeel. Verder goed schoon sanitair, mooie camping en omgeving. Wij komen volgend jaar weer. Nogmaals bedankt voor de service.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 8,0
7-9-2014
van der Meer
Mooie camping maar minder goede service.
Prima vakantie! Maar over de afwikkeling van de borg ben ik nu al 3 weken in onderhandeling om dit terug te krijgen. Minpuntje dus!!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Kindvriendelijk 7,0
19-6-2014
H.G.TULEN
FANTASTISCHE PLEK
''fantastische camping'' 19-06-2014. twee weken samen met partner op deze pracht camping gestaan .een hemelse plek hadden wij en een zeer aangename sfeer is aanwezig op de camping.deze camping is een aanrader voor iedereen die van rust natuurlijk en toch van activiteiten op een camping houdt. wij komen hier zeer zeker terug! TOP!!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datum2014