Ermelo

Hygiëne 8,8

262 Reviews (1..10)

31-5-2017
Peter
Zeer mooie camping midden in het veluwe bos
Blij verrast door deze goede en betaalbare camping. Kom zeker nog eens terug. Verbeterpuntje is aantal parkeerplekken buiten de camping, net te weinig bij drukte. Verder top!
30-5-2017
Fam. van den H
Mooie en schone camping met een maar
Erg nette camping waar veel onderhoud wordt gedaan. Toiletgebouwen zeer proper en schoon. Plekken zijn erg ruim opgezet, wat prettig is. Parkeren is wat lastiger tijdens de drukke dagen. Zwembad binnen en buiten zeer mooi! Zeker tijdens de dagen rondom Hemelvaart (toen wij er stonden) veel gebruik gemaakt van het mooie buitenbad. Fijn idee dat er ook een badmeester rondloopt als je kleine kinderen hebt. Toiletgebouw de Koepel is te klein voor teveel gasten rondom dit gebouw. 3x WC en 3x een douche is echt te weinig, veel moeten wachten. Wel schoon... WiFi niet best, zelfs op een camping in deze tijd zou je moeten kunnen streamen. Er wordt ook vermeld dat je niet mag streamen of online filmpjes mag kijken, beetje vreemd. Denk dat de gasten er ook best extra voor willen betalen als het maar snel is. Puntje van kritiek, de live muziek! Zelf mag je na 23.00 uur geen herrie meer maken, heerlijk idee dat het dan ook echt rustig is en je rustig kunt slapen. Of dat je heerlijk rustig een kopje koffie samen komt drinken met de fluitende vogeltjes om je heen. Maar wat doen ze? Holland zingt Hazes tot 00.30 uur live wat over de camping over galmde, was echt te hard en zeur niet snel! Kindjes konden hierdoor niet heel goed slapen en worden om 06.30 uur wakker, na een korte nacht paps en mams dus ook. Wij hoorde hier mee gasten over klagen en het schijnt dat deze avonden meer voorkomen, puntje om rekening mee te houden. Begrijp me niet verkeerd, echt een hele mooie en goed onderhouden top-camping. Maar de live-muziek, WiFi en het toiletgebouw hebben echt de aandacht nodig.
Eetgelegenheden 8,0
Staat v/h sanitair 8,0
22-5-2017
ben
Prachtig,zeker nog eens terug
Mooie camping,prachtige omgeving en het weer werkte ook mee. Goede plek om te onthaastten
Zwembad 7,0
19-5-2017
jan
Prachtige camping, erg vriendelijk personeel.
Op deze camping is alles precies zoals wij het graag willen hebben. Mooie plaatsen, rustig gelegen, fantastische omgeving om te wandelen en te fietsen door bos en over de heide. voor de boodschappen ligt Ermelo op fietsafstand. Ook restaurants volop in de buurt. We hadden veelal prima weer dus dat verhoogde het plezier. Slechts één nadeel: het muziekgenre van de (te harde) muziek in de toiletruimte is irritant.Het sanitair is goed, schoon en er zijn goede douches + heet afwaswater. We vielen in deze periode in het Acsi arrangement dus dat maakt prijs/kwaliteit prettig. Hoewel wij on ter plekke melden voor een staanplaats moesten wij toch een aanbetaling doen. Dit is typisch Nederlands: vreemd.
9-6-2017
timmersria
Wat eern mooie camping en ook de hond is welkom !
Midden in het bos. Ruime plaatsen. Alles zeer verzorgd en wordt goed onderhouden. Goede hygiëne. Binnen-en buiten zwembad, ook een heel leuk peuterbad. Fijn terras bij het zwembad voor een drankje en een hapje. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Ook leuke knutselochtenden en animatie. Prachtig weer, dan is alles dubbel zo aangenaam.... behalve het lange zoeken naar een parkeerplaats, ik werd er even wanhopig van.... Parkeerterrein veel te klein, zeker met vrije dagen (en mooi weer) als de campinggasten ook nog eens bezoek krijgen van hele families met kinderen... dan wordt het toch wel erg druk en vol; met name het parkeerterrein en zwembad. Goed beschouwd kun je er zo 'binnen' lopen en van de faciliteiten gebruik maken ... geen haan die er naar kraait. Vraag me af of dat de bedoeling is.........
Eetgelegenheden 8,0
Hygiëne 8,0
7-5-2017
Richard
Hele mooie camping
Zo mooi had ik het niet verwacht. Schitterend gelegen midden in het bos. Overdekte zwembad is perfect. Deskundigheid bij de receptie kan inderdaad wel iets beter. Er is voldoende te doen voor kinderen. Fietsen en wandelen kan meteen vanaf de camping. Het is wel erg groot en nog een nadeel vond ik de vele seizoensplekken waar dan weer die irritante 'vaste bezoekers' staan. Je kent ze wel. Die fantasieloze mensen die altijd naar dezelfde camping gaan en bang zijn voor het onbekende. Maar verder prima camping.
Prijs / kwaliteit 7,0
26-4-2017
Lisette
Geweldig mooi!
Heerlijke plek! Mooie ligging en mooi park. Super gegeten in het restaurant, de kinderen kregen zelfs een kadotje. Super lief!!
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Eetgelegenheden 10,0
24-12-2016
J.R.G. Andela
Fantasties zelfs in december
Wij zijn hier een week geweest. reinheid en netheid 100% (bijv toiletgebouw en zwembad) bij dit weer. In het bos maar de kampeervelden zonder blad. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Als je met dit weer op een camping staat en alles is zo netjes en goed onderhouden, dan kan je nagaan hoe het in de zomer is. Jammer dat de Anwb geen 6 sterren kan geven Deze camping is een echte aanrader en in het laagseizoen ook niet te duur.
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Eetgelegenheden 10,0
7-11-2016
Connie Wind
Super camping!!
Alles was goed, het sanitair, de faciliteiten, de ligging.. Wij kunnen niks opnoemen wat niet goed was.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumNov. 2016
Eetgelegenheden 6,0
17-10-2016
mar
mooie camping
jammer dat het zwembad in de herftvakantie dicht gaat voor zwemlessen
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumOkt. 2016