Camping De Paalberg*****

160 Beoordelingen (1..5)

19-6-2014
H.G.TULEN
FANTASTISCHE PLEK
''fantastische camping'' 19-06-2014. twee weken samen met partner op deze pracht camping gestaan .een hemelse plek hadden wij en een zeer aangename sfeer is aanwezig op de camping.deze camping is een aanrader voor iedereen die van rust natuurlijk en toch van activiteiten op een camping houdt. wij komen hier zeer zeker terug! TOP!!
  • Reis vertrek datum2014
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 10,0
Eetgelegenheden 10,0
Zwembad 10,0
18-3-2014
j.berends
het is een prachtige camping vriendelijk personeel
het is een fantastische camping, als we de eerste keer met de caravan weggaan gaan we altijd hierheen., mooie grote plaatsen en de camping wordt prima onderhouden, mooi zwembad en veel voor kinderen te doen, onze kleinkinderen komen hier graag, als ze horen gaan jullie naar de paalberg, kunnen we dan mee, maar ze moeten naar school, ook fijn dat jullie bij de asci aangesloten zijn. jullie camping geven wij een 10.
  • Reis vertrek datumMrt. 2014
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 10,0
Zwembad 10,0
6-1-2014
skrijnen
mooie camping
Mooie camping, prima sanitair en vriendelijk personeel
  • Reis vertrek datumJan. 2014
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
19-10-2013
pierre bongers
Super camping
Geweldige camping in bosrijke omgeving met veel rust. Supervriendelijk en behulpzaam personeel. We voelden ons er erg welkom. Restaurant is gezellig met een leuk uitzicht op het zwembad en het eten is er heerlijk en er is een erge gezellige bediening. Je voelt je er meteen thuis! De kampeerplaatsen zijn ruim en mooi beschut of open; voor ieder wat wils. Zelfs zo laat in het seizoen worden de sanitair ruimtes goed gereinigd en was het winkeltje 's morgens nog geopend voor versgebakken broodjes etc. Wij komen zeker terug.
  • Reis vertrek datumSept. 2013
Prijs / kwaliteit 10,0
Eetgelegenheden 9,0
Staat van het sanitair 9,0
23-9-2013
Joke petersen
Werkelijk genieten!!
Camping de Paalberg is een plek waar je heerlijk tot rust komt. Prachtige omgeving waar je kunt wandelen, fietsen en zo veel meer. Heerlijk zwembad. Super schoon sanitair and last but not least Restaurant de Paalhoeve. Waar je ontvangen wordt door Wiljan en Lisa met een wel gemeende glimach. Waar je lekker kunt eten voor niet al te veel geld maar waar je vooral heel veel plezier kan beleven met af en toe een leuke zanger, een toffe DJ. Kortom een gelegenheid waar menig horeca gelegenheid een puntje aan kan zuigen.
  • Reis vertrek datumSept. 2013
Prijs / kwaliteit 8,0