Apeldoorn

Hygiëne 7,0

14 Reviews (1..10)

1-6-2017
Camping dichtbij Apeldoorn
Ideale camping om Apeldoorn e.o. te verkennen.
De camping ligt dichtbij Apeldoorn. Dus vanaf daar mooi de gelegenheid om Apeldoorn en omgeving te verkennen. Een klein speeltuintje voor kleine kinderen. Ruime plekken op gras. Sanitair ziet er netjes uit. Het is een uitdaging voor de jonge eigenaren om er een florisante camping van te maken.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Prijs / kwaliteit 7,0
Staat v/h sanitair 7,0
Hygiëne 7,0
10-8-2015
Jos
Receptie schiet te kort.
Je zoekt met je kleinkinderen een camping dicht bij het attractiepark de Juliana Toren en al gauw kom je terecht bij camping de Parelhoeve. Vraag bij de receptie hoe je met het openbaar vervoer naar de Juliana Toren kunt komen, krijg je als antwoord dat men dat niet weet en dat je dat je zelf maar op internet moet opzoeken. Jammer, je mag er toch van uit gaan dat een camping in de buurt van dat attractiepark je goed kan informeren. Voor de rest geen ok.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 8,0
Eetgelegenheden 2,0
23-7-2015
Alexander Swen
parels voor de zwijnen
Op t oog nette camping. Je kunt er best een nachtje staan. Maar de sfeer Is ongezellig en de ontvangst ongastvrij. De mevrouw die ons ontving wilde bijvoorbeeld niet nog even naar de bakker bellen om broodjes te bestellen. Dat kan tot 16.15 en wij kwamen om ongeveer 16.40 aan. Zelf nog even bakker gebeld om te vragen of wij een bestelling voor morgenochtend mochten doorgeven. Dat kon mits de camping baas dat ok vond. Laat maar zitten. Oja. Douche muntjes kosten hier maar liefst € 0,70! Zoveel hebben wij er nog nooit voor betaald.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Eetgelegenheden 3,0
Staat v/h sanitair 4,0
8-8-2014
Kelly_capiteyns
Goede prijs/kwaliteit verhouding, leuke camping
Goede camping met een mooie ligging. Wij zijn er 2 keer geweest dit jaar. Met pinksteren en een weekje in juli .Groter dan je op eerste gezicht denkt door de verscholen veldjes. Volgens mij, gemiddeld gezien, wel een camping met relatief veel ouderen. Ook een camping die door de fietsvakantie gangers wordt gebruikt. Voor ons wat het heerlijk. Schoon sanitair.(wel eigen wc papier mee) Mooie en gezellige plaatsen. Leuk speelveldje voor de kinderen met nieuwe speeltoestellen.
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 7,0
Staat v/h sanitair 8,0
14-10-2013
Janneke
Mooie plek met prachtige omgeving
We hebben een weekend met de tent gekampeerd op deze camping. Wat meteen opvalt: de vriendelijkheid en zichtbaarheid van de eigenaar. Hij is behulpzaam en voorziet je van leuke tips voor tripjes in de omgeving. De camping zelf is niet heel groot(zo lijkt het, toch nog 100 plaatsen). Heel net sanitair. Voor de kinderen is er een kleine speeltuin. Maar je hoeft ook niet op de camping te blijven, er valt genoeg te doen: Julianatoren is voor de kleintjes echt een aanrader, verder is de omgeving prachtig voor een fietstochtje. Het weer zat mee deze zomer, waarom ver gaan?
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Prijs / kwaliteit 8,0
Staat v/h sanitair 8,0
5-8-2012
edwinrijnhart
SUPER in vele opzichten
Mooie lekkere camping! zo'n 100 plaatsen, redelijk bezet, maar nooit in de gaten gehad dat het druk of vol was. Dit komt mede doordat de camping is verdeeld en verschillende veldjes en straatjes. Sanitair was zeer schoon! Eigenaren hadden duidelijk plezier in hun werk, dat straalde overal vanaf. Apeldoorn is een gezellige complete plaats en op 5,1 km van de camping (paleis het Loo 4,1) en Vaassen 3,4. er is een warme bakker zo'n 400 km van de camping, dus alles dicht in de buurt. De camping ligt midden in de bossen en vlakbij het kroondomijn, wij hebben daar dan ook voor het eerst (veel) wilde zwijnen, herten enz. gezien (van heel dichtbij) De reden voor ons om naar deze camping te gaan was de mogelijkheid om te dialyseren op de camping, dat is echt SUPER niet alleen om dat het scheelt in de reistijden, maar zeker ook door de zorg en flexibiliteit van Gerrie (verpleegkundige). Jammer, dat zo weinig mensen dit weten of er gebruik van maken.
  • Reis vertrek datumJuli 2012
Prijs / kwaliteit 7,0
Eetgelegenheden 8,0
Staat v/h sanitair 9,0
29-4-2012
Fam. Mondria
Mooie camping voor rustzoekers
Prachtige camping voor rustzoekers. Ondanks de volle bezetting waren de toiletten en sanitair keurig netjes. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Ruime plaatsen voorzien van watertappunt en afvoer. Prachtige omgeving met veel fietsmogelijkheden en ruim aanbod van bezienswaardigheden. De hond kan er goed worden uitgelaten. Zeker een camping om nog eens naar toe terug te keren!!!
  • Reis vertrek datumApr. 2012
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 6,0
17-9-2010
George
Lekker dicht bij Apeldoorn
Lekker dicht bij Apeldoorn dat is een plus, maar de camping is geen hoogvlieger. De ontvangst was goed, maar ons plekje had alleen 's avonds na 20.00 uur een beetje zon. De plaats was mossig en modderig. En ja daar is hij weer 4,5 minuut douchen met een muntje. Wifi werd verzorgd door een campinggast en deze man krijgt van mij een dikke 8. Zijn uitleg en prijs scoren een dikke voldoende.
  • Reis vertrek datumAug. 2010
Staat v/h sanitair 6,0
13-3-2011
daan
mooie plek
het is een mooie camping in een mooie omgeving. als je van bos houd in indergeval.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
Staat v/h sanitair 6,0
8-2-2011
ria tempelman
was super
Een supervakantie gehad in juli 2010. Het was erg gezeliig. de kinderen hebben zich uitstekind vermaakt en het personeel is vriendelijk en behulpzaam
  • Reis vertrek datum2010
Waardering 10,0