Oudemirdum

Staat v/h sanitair 8,6

56 Reviews (1..10)

27-5-2017
Familie Van de Berg
Terug naar de natuur... Dichter bij de natuur.
Een authentieke camping waar je helemaal tot jezelf kunt komen. Midden in de natuur van Gaasterland. Wat een prachtig gebied. Betrokken en geïnteresseerde eigenaar die oprecht liefde voor zijn vak toont. Kinderen hebben het naar de zin zonder iPhone of computer. Geweldig. De kleinschalige snackbar 'Pake's Patat' heeft verrassend goede snacks en fijne bediening: niet dagelijks open helaas ;-) Schoon sanitair en verzorgd. Parkeerplaatsen snel vol als enige nadeel. Verder: een absolute (top)aanrader!
  • Reis vertrek datumMei 2017
18-5-2017
El
fantastisch
natuur, vogels, bos en ...stilte en mooie ruime plekken. alles perfect om te genieten. Schone toiletgroepen. Vriendelijke eigenaar. Ieder jaar weer genieten ....voor ons de beste camping van Nederland
  • Reis vertrek datumMei 2017
Kindvriendelijk 8,0
27-8-2016
Fam. Mulders
Een SUPER camping
In mijn hele leven al zo'n 75 vakanties achter de rug, nog nooit een mening hierover geplaatst op Zoover, maar dan nu dus wel een keer. waarom??? Omdat dit een supercamping betreft. Prachtige ligging, prima omgeving om van alles te ondernemen, een zeer aardige en vriendelijk beheerder die je nooit ziet, maar er altijd is als je hem nodig hebt. Mooi en goed sanitair. Waarvan overigens de douchtijd wat langer zou mogen. Geweldig voor de kleinere kinderen, maar ook goed voor oudere kinderen vanwege de sociale opstelling van de familie van de campingbeheerder en de 'vaste' kampeerders. We komen zeker nog eens terug!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
24-8-2016
Erik
Mooi gelegen camping, met mooie, ruime plekken
Deze camping is mooi gelegen in het bos. De plekken zijn ruim en bieden voldoende privacy. Sanitair is in orde, wordt vrij goed schoon gehouden. Douche geeft wel een erg zachte straal. De eigenaar is erg vriendelijk. De kwaliteit van het cafetaria overstijgt die van een gemiddelde camping in ruime mate. Vlakbij de camping ligt het dorpje Oudemirdum (op loopafstand). Schattig klein dorpje met twee terrasjes, een goede slager en bakker en een klein supermarktje. In de omgeving is veel te zien. Ik kan deze camping zeker aanraden.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 8,0
10-1-2017
HenkenThea
Mooie kindvriendelijke camping
Zeer schoon en vriendelijk. Prachtige camping en omgeving.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
14-5-2016
Ben de Koff
Echt de aller mooiste camping van nederland
Prachtig bosrijke camping. Alles perfect onderhouden. Voor ieder wat wils, er zijn plekken waar het net is of je alleen op de camping staat, maar gewoon op een veldje kan ook. Sanitair prima verzorgt. Super rustig. Mooie omgeving, mooi dorp. Zeer behulpzame eigenaar die je na 6 jaar gewoon nog herkend. Echt een aanrader.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2016
11-3-2016
yvonne valkenier
Het blijft genieten
Deze bijzonder fijne wintercamping blijft voor ons favoriet. Dicht bij huis en toch zo relaxed. Na een weekeind de Waps voelt het alsof we een weekje op vakantie zijn geweest. Wie zegt dat je in de winter niet zou kunnen kamperen moet dit echt eens gaan proberen. Een aanrader!
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
7-10-2015
J. van der Meer
Een "parel" in Friesland
Geweldig sfeervolle en vooral rustige camping. Prachtige bosomgeving in Gaasterland. Een heel mooi stukje Friesland. Heerlijk fietsen en wandelen. Kampeerplaatsen liggen vrij in het bos en geven veel privacy. Sanitair is perfect. Een pareltje!
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
25-7-2015
Ilona
Mooie natuur camping
Ik kom al jaren met plezier op de Waps. Het is een mooie camping in een mooie omgeving. Het is er rustig en kinderen kunnen er veilig spelen. Er is geen open water of zwembad. Er is wel een mooie speeltuin. De eigenaar kent zijn gasten. Ik heb al eens meegemaakt dat er een kindje zijn moeder kwijt was en hij (camping eigenaar) precies wist op welke plaats het kind kampeerde. Pake's Patat is ook erg lekker. Personeel daar is ook erg aardig. Iedereen heeft zijn eigen kampeerplaats voor wie anders wil is er een veldtje. De camping heeft ook gasten die een heel seizoen staan. Zonder tuintjes etc waardoor het echt kamperen blijft. Ik kom al jaren op de camping en zie dat er hard gewerkt wordt om het iedereen naar zijn zin te maken.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Prijs / kwaliteit 8,0
6-7-2015
Petra Kemerink
Super camping
Een geweldige camping, mooie plekken,heerlijk rustig en niks geen betuttelende regeltjes en dat het werkt blijkt wel uit het feit dat de mensen die deze camping opzoeken dit ook respecteren en er geen rotzooi van maken.Wij komen dan ook zeker een keer ( wat langer) terug. Petra en Ge Kemerink
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Ligging 9,0