Bovenkarspel

Adres
De Gouw 11
24-6-2018
Patricia
Ontzettend leuk na een raar begin.
Het begin was wat jammer met een ongeïnteresseerde ontvangst en de eerste stukken van het pad, maar vanaf de eerste waterhindernis wordt het ontzettend leuk! De kruiden- en fruittuin is ook een leuke afwisseling, even de neus en smaakpapillen aan het werk zetten. Bij een ander blotevoetenpad werden we tijdens een welkomstpraatje met uitleg eerst een aantal malen door twee bakken schoon koud en ijskoud water gestuurd. Dat is wel een beter begin.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Waardering 7,0
Waardering 7,0
14-8-2017
Fam. Zwaan-Wapenaar
Super leuk voor jong en oud: de natuur in!
Dit Blote voetenpad is een hele leuke wandeling voor jong en oud, met allerlei leuke kruip-door-sluip-door weggetjes, over bruggetjes, boomstammetjes en door het water. En heb je even geen zin in natte voeten? Dan is er altijd een gewoon paadje langs de route. De kinderen hebben zich geen moment verveeld. De wandeling duurt tussen de anderhalf en 2 uur.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
17-7-2018
Peter Sattva
Helemaal schitterend, punt
Het blote voetenpad is leuk voor iedereen, ik was hier met een vriendin en met een andere vriendin, samen met kleinzoon en buurmeisje, meerdere keren dus, en elke keer weer anders leuk. De ene keer ga je door het diepe, dan andere keer niet. We gaan aankomende week weer en iedereen heeft al voorpret.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Waardering 9,0
Waardering 9,0
15-2-2017
C.A.Boonstra-Raams.
In een woord GAAF
Wat een feest voor oud en jong.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumSept. 2016