Holten

• Reis vertrek datumDec. 2018
24-12-2018
JVS
Indrukwekkend!
Zeer indrukwekkend! Goed onderhouden begraafplaats met mooi informatiecentrum. Laten we nooit vergeten wat deze Canadese soldaten voor ons hebben betekend!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
21-3-2016
diana hovinga schuler
indrukwekkend
we zijn eerst naar de bezoek centrum gegaan en netjes ontvangen door 2 heren en alles goed uitlegde en daar film bekeken en toen naar de begraafplaatsen toe zeer indrukwekkend en netjes onderhouden.en zeker de moeite waard om te bezoeken
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
14-8-2015
Doddel
Indrukwekkend
Indrekwekkend, zoveel graven. Ook op de kinderen maakte dit veel indruk. We zijn niet in het naastgelegen museum geweest. De begraafplaats was goed onderhouden.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
2-8-2015
ROLAND
uit RESPECT
dat is een bezoek waard en er dan genieten van de stilte die daar heerst , ogen dichtdoen en de mensen eren die daar liggen gesneuveld voor ONZE vrijheid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
26-7-2015
Schoorstra
Bijzondere plek
Goede ontvangst in informatiecentrum. Het centrum geeft een duidelijk informatie en is mooi ingericht.
17-7-2015
wim
iets om bij stil te staan
Zeer mooi onderhouden kerkhof waar je even stil staat en dankbaar mag zijn dat er mensen vanuit andere landen hebben gevochten voor onze vrijheid
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
5-7-2015
T. Zandbergen
bijzonder
Goed onderhouden bijzondere locatie indrukwekkend zou combi maken met museum in Nijverdal over 2 de wereldoorlog.
  • Reis vertrek datum2015
7-7-2015
Anneke
Indrukwekkend en heel goed opgezet.
Een plek om stil bij te staan. Prachtig onderhouden. Veel informatie. Heel toegankelijk ook voor kinderen. Veel informatie met film video foto's en materialen.
2-7-2015
H.M. Gerritsen
Jeugdherinnering
Wij zullen Holten nooit voorbij rijden zonder een bezoek aan de begraafplaats van onze bevrijders (Haarle)
  • Reis vertrek datumJuni 2015