Holten

Eekhoornweg 10
21-3-2016
diana hovinga schuler
indrukwekkend
we zijn eerst naar de bezoek centrum gegaan en netjes ontvangen door 2 heren en alles goed uitlegde en daar film bekeken en toen naar de begraafplaatsen toe zeer indrukwekkend en netjes onderhouden.en zeker de moeite waard om te bezoeken
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
14-8-2015
Doddel
Indrukwekkend
Indrekwekkend, zoveel graven. Ook op de kinderen maakte dit veel indruk. We zijn niet in het naastgelegen museum geweest. De begraafplaats was goed onderhouden.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2015
2-8-2015
ROLAND
uit RESPECT
dat is een bezoek waard en er dan genieten van de stilte die daar heerst , ogen dichtdoen en de mensen eren die daar liggen gesneuveld voor ONZE vrijheid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
26-7-2015
Schoorstra
Bijzondere plek
Goede ontvangst in informatiecentrum. Het centrum geeft een duidelijk informatie en is mooi ingericht.
17-7-2015
wim
iets om bij stil te staan
Zeer mooi onderhouden kerkhof waar je even stil staat en dankbaar mag zijn dat er mensen vanuit andere landen hebben gevochten voor onze vrijheid
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
5-7-2015
T. Zandbergen
bijzonder
Goed onderhouden bijzondere locatie indrukwekkend zou combi maken met museum in Nijverdal over 2 de wereldoorlog.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datum2015
7-7-2015
Anneke
Indrukwekkend en heel goed opgezet.
Een plek om stil bij te staan. Prachtig onderhouden. Veel informatie. Heel toegankelijk ook voor kinderen. Veel informatie met film video foto's en materialen.
2-7-2015
H.M. Gerritsen
Jeugdherinnering
Wij zullen Holten nooit voorbij rijden zonder een bezoek aan de begraafplaats van onze bevrijders (Haarle)
27-6-2015
Jaap en Leny Kooijmans
bijzonder
De begraafplaats is zeer indrukwekkend en uitstekend onderhouden.Sinds enkele jaren is er een informatiecentrum waar ook een film is over het ontstaan van de begraafplaats.Een plek om bij stil te staan
  • ReisgezelschapMet vrienden
19-6-2015
Boswijk-Treur
Memorabel
Triest, indrukwekkend, dankbaar. Zou meer aandacht bij de hedendaagse mens (kinderen en jongvolwassenen) verdienen. Idem Informatiecentrum. Bijzonder.