Monnickendam

Zuiderzee****
75 Reviews
21-8-2017
A. Stout
Geweldige zeiltocht op prachtig onderhouden schip!
Super schoon en goed onderhouden schip met ontzettend gastvrije mensen! Dankzij Arnold, Pilou, Lila en Feia voelden wij ons onmiddellijk thuis. Heerlijke lunch, aan boord klaargemaakt, vers en smakelijk. Je mag aan boord net zoveel meehelpen als je wilt, als je wilt luieren is dat ook prima! Een geweldige ervaring!!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
23-10-2017
Jaap Pols
In een woord een grandioze dag met deze eigenaren
Na een hartelijk ontvangst aan boord werden we getracteert op een heerlijke kop koffie ,tijdens de koffie werd door Arnold het een en ander verteld over de dingen aan dek ,en waar de helpende hand kon worden toegestoken. Rond de middag kregen we een heerlijke lunch aangeboden en vers aan boord door zijn vrouw pilou was gemaakt .Ook zijn we aan het einde van de dag nog even op Marken aangemeerĸ Alles met elkaar kunnen mijn schoonzoon en ik terug kijken op een zéér geslaagde dag met de hele groep En zeker voor herhaling vatbaar en aanbevelings waard. Nogmaals namens mijn schoonzoon en ik hartelijk dank voor de goede zorgen aan boord
  • ReisgezelschapMet vrienden
22-10-2017
Anja Punt
Voor herhaling vatbaar
We hebben een heerlijke/leuke dag gehad met leuke mensen. Wat een fantastische schipper Arnold en zijn vrouw Pilou, Een heerlijke lunch. Wij komen zeker volgend jaar weer
  • ReisgezelschapMet partner
11-7-2017
S. Koopmans
Heerlijk dagje zeilen met enthousiaste mensen
Heerlijk dagje zeilen met enthousiaste mensen en crew. Wat ik ontzettend leuk vond is even de korte voorstelronde waarbij iedereen even weet wie wie is, waar mensen vandaan komen en waarom ze meezeilen. Heerlijke lunch en ontzettend leuk dat je mee mocht helpen. Zelfs aan de hele kleine kinderen wordt goed gedacht. Dikke aanrader voor jong en oud!
  • ReisgezelschapMet partner
13-6-2017
Angela Scholz - Volkswagen
Ronduit geweldig!
Een geslaagde bedrijfsuitje waarbij iedere deelnemer heeft genoten en actief bezig is geweest. Dit uitje is echt een aanrader. Duidelijke voorbereiding, goede begeleiding; de mensen van Zuiderzee zijn enthousiast, relaxed en uitermate gastvrij. Het begon met een ontvangst met koffie en zelfgebakken taart. Daarna vertrokken we vanuit Monnickendam. We hebben zelf mee geholpen bij het zeilen en genoten van de omgeving. De catering (koffie, taart, lunch, hapjes en BBQ) was werkelijk uitstekend. Als je van goed eten, goede voorbereiding en gastvrijheid houd, dan moet je zeker hier een dagje reserveren! Hartelijk bedankt Arnold, Pilou, Roman en Lila! Het was ronduit geweldig!
  • Reis vertrek datumJuni 2017
10-6-2017
Jula
Erg leuk en persoonlijk!
Leuk dat je mag meehelpen. Mooie balans van helpen en relaxen op het dek met een wijntje. Ook erg genoten van de zelfgemaakte taarten!
  • Reis vertrek datum2017
Waardering 8,0
Waardering 8,0
23-5-2017
Dirk
Fantastisch bruiloftsfeest op een authentiek schip
Geen mooiere plek om je bruiloft te vieren of een feest te geven. Wij hebben met onze vrienden en familie een onvergetelijke dag gehad op de Zuiderzee. Pilou en Arnold zijn ontzettend gastvrij en zorgen dat alles naar wens geregeld wordt. Voor het feest bij de Zuiderzee langs geweest om alles door te spreken en dieetwensen (gluten-vrij, vega) zijn geen enkel probleem. Het eten (en de drankjes) waren in een woord super! Heerlijke eigengemaakte salades met verrassende combinaties en het vlees van de bbq kwam vers van de slager en was heerlijk mals. Ook het juttertje met verse haring beviel iedereen aan boord. Tijdens de tocht voor iedereen de mogelijkheid (en soms noodzaak) om mee te helpen met de zeilen, wat de dag nog extra mooi tintje geeft. Achteraf ook super mooie foto's ontvangen die tijdens de tocht gemaakt zijn, dus de herinnering ligt ook vast. Top gewoon en een dikke aanrader!
18-5-2017
Lisanne
Erg leuke ervaring, ontzettend goed verzorgd!
Wij hebben in mei met een aantal collega's een zeiltrip gemaakt met de Zuiderzee en crew. De gehele dag (van 10 tot 3) was ontzettend goed verzorgd; lekkere broodjes, taart en prosecco! Wij kregen tevens de keuze om nog ergens aan te meren, dus wij hebben Volendam bezocht. Een erg leuke ervaring!
18-5-2017
REMKO
Grandioos!
Alles tot in de puntjes geregeld. Zelf meehelpen met het zeilen, erg leuk. Dikke aanrader!
12-7-2016
Astrid Wierenga
Een hele leuke ervaring!
Een ongedwongen sfeer, echt gezellig!
  • Reis vertrek datumJuli 2016