Monnickendam

Zuiderzee****
72 Reviews
11-7-2017
S. Koopmans
Heerlijk dagje zeilen met enthousiaste mensen
Heerlijk dagje zeilen met enthousiaste mensen en crew. Wat ik ontzettend leuk vond is even de korte voorstelronde waarbij iedereen even weet wie wie is, waar mensen vandaan komen en waarom ze meezeilen. Heerlijke lunch en ontzettend leuk dat je mee mocht helpen. Zelfs aan de hele kleine kinderen wordt goed gedacht. Dikke aanrader voor jong en oud!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumJuli 2017
13-6-2017
Angela Scholz - Volkswagen
Ronduit geweldig!
Een geslaagde bedrijfsuitje waarbij iedere deelnemer heeft genoten en actief bezig is geweest. Dit uitje is echt een aanrader. Duidelijke voorbereiding, goede begeleiding; de mensen van Zuiderzee zijn enthousiast, relaxed en uitermate gastvrij. Het begon met een ontvangst met koffie en zelfgebakken taart. Daarna vertrokken we vanuit Monnickendam. We hebben zelf mee geholpen bij het zeilen en genoten van de omgeving. De catering (koffie, taart, lunch, hapjes en BBQ) was werkelijk uitstekend. Als je van goed eten, goede voorbereiding en gastvrijheid houd, dan moet je zeker hier een dagje reserveren! Hartelijk bedankt Arnold, Pilou, Roman en Lila! Het was ronduit geweldig!
  • Reis vertrek datumJuni 2017
10-6-2017
Jula
Erg leuk en persoonlijk!
Leuk dat je mag meehelpen. Mooie balans van helpen en relaxen op het dek met een wijntje. Ook erg genoten van de zelfgemaakte taarten!
  • Reis vertrek datum2017
Waardering 8,0
Waardering 8,0
23-5-2017
Dirk
Fantastisch bruiloftsfeest op een authentiek schip
Geen mooiere plek om je bruiloft te vieren of een feest te geven. Wij hebben met onze vrienden en familie een onvergetelijke dag gehad op de Zuiderzee. Pilou en Arnold zijn ontzettend gastvrij en zorgen dat alles naar wens geregeld wordt. Voor het feest bij de Zuiderzee langs geweest om alles door te spreken en dieetwensen (gluten-vrij, vega) zijn geen enkel probleem. Het eten (en de drankjes) waren in een woord super! Heerlijke eigengemaakte salades met verrassende combinaties en het vlees van de bbq kwam vers van de slager en was heerlijk mals. Ook het juttertje met verse haring beviel iedereen aan boord. Tijdens de tocht voor iedereen de mogelijkheid (en soms noodzaak) om mee te helpen met de zeilen, wat de dag nog extra mooi tintje geeft. Achteraf ook super mooie foto's ontvangen die tijdens de tocht gemaakt zijn, dus de herinnering ligt ook vast. Top gewoon en een dikke aanrader!
18-5-2017
Lisanne
Erg leuke ervaring, ontzettend goed verzorgd!
Wij hebben in mei met een aantal collega's een zeiltrip gemaakt met de Zuiderzee en crew. De gehele dag (van 10 tot 3) was ontzettend goed verzorgd; lekkere broodjes, taart en prosecco! Wij kregen tevens de keuze om nog ergens aan te meren, dus wij hebben Volendam bezocht. Een erg leuke ervaring!
18-5-2017
REMKO
Grandioos!
Alles tot in de puntjes geregeld. Zelf meehelpen met het zeilen, erg leuk. Dikke aanrader!
12-7-2016
Astrid Wierenga
Een hele leuke ervaring!
Een ongedwongen sfeer, echt gezellig!
  • Reis vertrek datumJuli 2016
27-6-2016
Willem en Wilma
Topdag, ontspannen sfeer, lekker eten, vriendelijk
Ons 35 jarig huwelijksfeest hebben wij met familie en vrienden gevierd op de Zuiderzee. Voor jong en oud een geweldige ervaring, Een warme ontvangst, daarna uitleg over het schip en toen konden de zeilen gehesen worden. We hadden geluk met het mooie weer, waardoor we heerlijk met onze gasten onder genot van een hapje en een drankje, op het dek konden genieten van het geweldige uitzicht! De BBQ was top met heerlijke salades, voor iedereen meer dan genoeg. Wij hebben erg genoten van deze heerlijke middag aan boord van De Zuiderzee met hun super vriendelijke bemanning!
  • Reis vertrek datumJuni 2016
2-6-2016
Lynn & Amir
Geweldige trouwlocatie & top ervaring!
Dinsdag 17 mei 2016 een onvergetelijke dag gehad op de Zuiderzee! Wij hebben ons trouwfeest en islamitische ceremonie gegeven op een 5 uur durende zeiltocht, en wat een fantastische keuze was het om dit op de Zuiderzee te vieren. Al weken voorafgaand aan het feest zijn we met open armen ontvangen door Arnold en Pilou. Zij hadden alle aandacht voor onze wensen en zorgden op ons verzoek voor halalvlees, alcoholvrije drankjes, extra cocktails en hield rekening met speciale dieetwensen van onze gasten. Ook konden wij een dag van te voren de boot bezoeken en het beneden vertrek versieren. De dag zelf was in 1 woord perfect. De ongedwongen sfeer, het mogen meehelpen bij het hijsen van de zeilen, de humor en gastvrijheid van de bemanning, het klopte gewoon. Onze gasten waren ook erg te spreken over de BBQ die door Arnold verzorgd werd. Kippen dijen, hamburgers, lams sjasliek en worstjes, maar ook verschillende salades en sausjes, en genoeg voor iedereen. Als kers op de taart kregen we achteraf een heleboel foto's die Migo en Pilou van ons gemaakt had tijdens de vaartocht, gratis en voor niets. Kortom, mede dankzij Arnold, Pilou, Migo en Joost hebben wij een onvergetelijke dag beleeft! Een dikke aanrader!
  • Reis vertrek datumMei 2016
24-8-2015
Johan
Top dag gehad!
Wij hebben met Procoatings een geweldige dag gehad. het is een super mooie boot en de service is top! zeker een aanrader de lunch en de BBQ waren heerlijk.
  • Reis vertrek datumAug. 2015