Aalten

Beerninkweg 2a
27-9-2015
a janssen
heel leuk
fantastie voor al met mijn kleinzoon jammer dat het weg moet
  • Reis vertrek datumSept. 2015
10-8-2015
wendy vd meij
mooi opgezet!!!
Klein maar super leuk om te zien hoe het opgebouwd is in een grote tuin aanrader om te bekijken toegang is een laag entree bedragje en je krijgt er ook nog een glas frisdrank of kop koffie en of thee bij aardige mensen
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
15-3-2016
T.J.
Klein maar fijn
Er was geen parkeergelegenheid en zat in een gewone woonwijk. Maar we hebben hier een geweldig uur beleefd, de kinderen wisten niet waar ze kijken moesten. Er was veel te zien op een klein stukje grond zonder dat we het gevoel hadden dat het propperig was. Klein maar fijn! Jammer dat we later hoorden het door omstandigheden moest sluiten. Maar zodra het op een nieuwe locatie wordt heropend komen we weer.
  • ReisgezelschapMet een groep
15-8-2015
Heinz Andresen
Leuke modelbaan.
Het is een leuke baan, met veel treinverkeer en bijzonders aanzichten en gebouwen.
  • ReisgezelschapMet partner
11-8-2014
Henk
Mooie treinenbaan in een schiiterend landschap!
Voor iedereen die van treinen houdt, en andere liefhebbers, is dit een absolute aanrader! Leuk voor jong en oud!
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datum2014
5-8-2014
Maaike Dirks
EEN ABSOLUTE AANRADER!!!
Mijn zoontje en ik komen wekelijks bij modelspoor panorama in Aalten! Een leuk middagje uit voor weinig geld! Ontzettend vriendelijke mensen die altijd vrolijk zijn! Je wordt beroet met een lach en je gaat na uren plezier weer weg met een lach! Personeel is geweldig met kinderen! Ook ideaal voor bijvoorbeeld picknicken! En ook ideaal als het weer wat slechter is, want ondanks dat alles openlucht is... Is alles overdekt! Mijn zoontje en ik kunnen niet anders zeggen, dat wij GROTE fans zijn!
  • Reis vertrek datum2014
1-9-2014
Suzanne van dijk/ de bondt
leuk om te zien.
Het is grappig om te zien als je echt om treinen geef. (bij ons was dat het geval) Entree voor wat je ziet vind ik te veel. (ondanks dat wij het leuk vonden). Groter verwacht.
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Waardering 6,0
Waardering 6,0
13-7-2014
André van den Burg
Leuke modelspoorbaan
leuke opzet, grappig om te zien
  • Reis vertrek datumJuli 2014
4-1-2015
maaike Dirks
Heerlijk dagje uit voor jong en oud! Dat voor een heel klein prijsje! Vanaf de eerste seconde zijn mijn zoontje van toen 3,5 en ik fans! Vrijwilligers zijn ontzettend vriendelijk en altijd vrolijk! Ze maken altijd tijd voor een praatje. Ook staan ze open voor ideeën en suggesties. Met dank aan modelspoor hebben we een heerlijke zomer gehad in 2014! Dus ik zeg... Tot ziens in 2015! Wij zijn weer van de partij!
  • Reis vertrek datumJuni 2014
26-9-2013
José
Verrassend leuk
Onze zoon van 3 vond het helemaal geweldig. Hij keek zijn ogen uit, overal rijden treinen, en hij mocht zelf ook op wat knopjes drukken. Je kan rondom de treinbaan zitten om alles op je gemak te bekijken.
  • Reis vertrek datumAug. 2013