Vlaardingen

Adres
Kortedijk 104
16-6-2018
P. Meerkerk
Heerlijke ballonvaart met een zeer goede partij!
No nonsens partij met zeer getalenteerd en enthousiast personeel!! Er wordt vooraf zeer goed en duidelijk met je gecommuniceerd over de data en plaats! Geen enkel verbeterpunt kunnen vinden! Heerlijke vaart!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
14-5-2018
Maresca
Fantastisch !
De ballonvaart was een enorm mooie ervaring. En niet alleen voor mij als passagier maar ook voor degene die op de 'grond' bleven. Alles ging heel ontspannen dankzij een leuke ervaren crew en goede uitleg. Geen enkele vraag was teveel. Ik denk dat ik voortaan elk jaar zo de start van de zomer in wil.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
13-5-2018
Rik de Korte
Absolute aanrader
Ontzettend gave ervaring om mee te maken! Er wordt veel informatie gegeven over hoe alles in elkaar steekt en met de groep de ballon uitrollen en alles klaarmaken voor je eigen vlucht is absoluut een toevoeging aan je avontuur. In de lucht zelf niet te vergelijken met elke andere vorm van vliegen door de rust en de stilte die je ervaart. Je kan de mensen in de tuinen gewoon horen praten. Verder erg mooie vlucht over stedelijke én landelijke gebieden. Veel gezien en werd goed aangegeven waar we boven zaten en welke plaatsen om ons heen lagen. Verder hele aardige piloot die niet de minste was om uit te leggen hoe hij te werk ging en waarom. Super "groundcrew" die ons hielp bij het opstijgen en het weer ophalen bij de landing. Kortom een enorme aanrader!
13-5-2018
Joyce Vermeulen
Geweldig!
Wij zijn gisteren vanuit houten vertrokken naar bodegraven. We vlogen over nieuwegein wat ik erg leuk vond want vanuit de ballon kon ik mijn werk zien! Goede en gesmeerde organisatie! Zou het zo nog een keer doen. Vanuit de lucht hoor je alles en iedereen, van honden die blaffen tot mensen die praten! Al met al geweldig!
27-8-2017
Mar Dupon
Geweldig genoten
Gisteravond een geweldige ervaring rijker veworden: een ballonvaart met de luchtreizigers. Dit cadeau van onze kinderen was echt fantastisch. Dit is het leukste wat je met kleren aan kunt doen!!!😀
  • Reis vertrek datumAug. 2017
26-8-2017
Viertal
Leuk en een beetje spannend
Na een paar maanden verheugen was het eindelijk zover: We maakten een ballonvaart van Woerden naar Gouderak. Het was van het begin tot het einde een hele belevenis. Alleen al het uitrollen van de ballon was indrukwekkend; wow, dat moest een groot ding gaan worden. Het opblazen ging verrassend snel. Gehoorbescherming hadden we daarbij goed kunnen gebruiken. Het klaarliggen in de mand, alvast met de voeten op de bodem was een spannend moment. Het mandje lag nog op z'n kant, want zou rechtgetrokken worden wanneer de ballon vol genoeg was met hete lucht. En dan ineens stijg je op, voor een avontuurlijke tocht. Als je in de ballon zit hoor je bijna niets, kun je elk konijntje zien lopen, met prachtige vergezichten. Iedere grondbewoner riep en zwaaide enthousiast naar boven. Gert-Jan gaf steeds gezellige vriendelijke uitleg, wat hielp bij een bijzonder goede sfeer. Het landen was spannend, omdat je moest klaarzitten om stuiterend de grond te raken. Knap hoor, zo'n ballon besturen. Aanrader!!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Waardering 9,0
Waardering 9,0
5-7-2017
Herman en Annemiek Nanninga
Wat een belevenis!
Een prachtige vaart gemaakt van Alphen aan den Rijn naar Driebruggen. De piloot Gert-Jan was bijzonder vriendelijk en loodste ons zeer vakkundig richting de landingsplek. Er waren in totaal 16 passagiers maar iedereen stond comfortabel en kon genieten van het waanzinnige uitzicht. Gert-Jan en de rest van de crew hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd! Herman an Annemiek Nanninga
  • Reis vertrek datumJuli 2017
3-7-2017
Shirley
Geweldig
Wat een fantastische en onvergetelijke avond hebben wij beleefd. Van Woerden naar Oud-Alblas gevaren, wat een geweldig uitzicht. Het personeel van de Luchtreiziger is erg vriendelijk en kundig. Dit blijft ons voor altijd bij!
  • Reis vertrek datumJuni 2017
14-5-2017
Jopie Rodenburg
Een wens is in vervulling gegaan.
Van Dordrecht naar Oud Beijerland, Een wens is in vervulling gegaan. 24 Jaar geleden was ik in Joure bij een ballonfestival, dit vonden wij geweldig. er was zelfs een loterij waarbij mensen konden winnen dat ze mee mochten, wij zaten hier helaas niet bij. Mijn wens was dat ik dit toch nog een keer kon maken. En het is gebeurd! Op 29 April kwam er een hele mooie verrassing. onze Schoonzoon en zijn dochter zijn vrijwilliger bij de Luchtreiziger ballonvaarten. Dus ik had al eens een visje opgegooid, ik zou best eens een keer mee willen. En ik kan het iedereen aan raden. Het is geweldig om dit mee te maken. zaterdag om 17.00 vertrekken wij naar Papendrecht om daar op te stijgen, helaas was de wind hier niet goed. Wij zijn toen naar Dordrecht gegaan waar we met 16 mensen een vaart zullen gaan maken. Je moet wel allemaal mee helpen, ballon uitrollen, mand van de aanhanger halen en de ventilatoren eraf halen en bij de ballon plaatsen. Er komt toch nog heel veel kijken. Als de ballon is uitgerold wordt er koude lucht in geblazen d.m.v. 2 grote ventilatoren. Alle haken worden aan de mand bevestigd. Er wordt nog een keer met het Knmi gebeld of dat de wind nog steeds gunstig is, daarna kunnen we vertrekken en kan iedereen instappen. de warme lucht wordt in de ballon geblazen en dan gaat het snel, voor je het weet staat de ballon overeind. Het is zo ver, we vertrekken. Voor je het weet stijgen we op , wat een geweldig uitzicht. Je komt ogen tekort. De kleuren zijn zo mooi, alles is beneden gezaaid en het ziet er zo fantastisch uit, de auto's en boten zijn allemaal mini's. de koeien zijn net witten bonen op een groen grasland. We zaten zo'n 700 tot 800 meter hoog, in de verte konden we zelfs de zee zien. De tijd gaat zo snel voorbij, dat het alweer zo ver is dat we de landing gaan inzetten. het gaat heel geleidelijk naar beneden je komt steeds dichter bij de grond en zie je de hazen rennen. Iedereen moet met zijn rug naar de vaar richting gaan staan, met gebogen knieën. We landen en we schuiven iets door, de mand kantelt iets en we liggen allemaal op ons rug in de mand, we lachen er allemaal om. Ook dan moeten we allemaal weer helpen om de ballon in bedwang te houden. dan komt het grondteam ( Claudia en Harold) er weer aan en gaan direct beginnen met de ballon op te ruimen. alles wordt door iedereen opgeruimd. Als alles is opgeruimd vertelt Gert-Jan nog iets over de luchtvaart, leuk om te horen hoe het allemaal is begonnen. Maar dan komt de verassing?? Dit vertel ik niet, dit moet je zelf maar meemaken.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumApr. 2017
19-9-2016
Mirjam de Vries
Geweldige ballonvaart over Dordrecht!
Afgelopen zaterdag een geweldige ballonvaart gehad, opgestegen in Papendrecht en net over Moerdijk geland. De crew was erg goed; fijne ontvangst, goede uitleg en instructies en prettige opvang na landing. Super leuke ervaring!
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Waardering 8,0