Kusadasi

247 Reviews
7-5-2018
Frank
Helmaal toppie
Rianna en Hassan toevallig tegengekomen in Kusadasi. We hebben toen spontaan besloten een boottocht met hun te doen. Dit was achteraf een prima keuze. s'Ochtends bij ons hotel opgehaald en vertrokken met het met de zeilboot. De crew super vriendelijk! Eten en drinken in een woord geweldig! Ook onze kinderen hebben het de hele dag prima naar hun zin gehad. We hebben echt genoten van een heerlijke dag. Op de terugweg hebben we op de zeilen gedaan. Er was iets te weining wind waardoor we de moter hebben moeten gebruiken. Dit is echt een aanrader en zou het bij een volgend bezoek zo weer doen!
  • Reis vertrek datumMei 2018
4-5-2018
Angeline Demirhan
Amores 1 bootreisje
Bootreisje in Kusadaşı. Geweldige reis langs kuşadaşı. Genoten. Leuke kapitein, personeel en medereizigers. Aan te bevelen
  • Reis vertrek datumMei 2018
29-4-2018
Hans en Ivar
Machtig mooie ervaring!
De mooiste dag van onze vakantie in Kusadasi was aan boord van de Amores 1. Zwemmen, snorkelen, vissen, zonnen, heerlijk eten en drinken in de mooiste baaien voor de kust. Bedankt Rianna, Hassan en Emre voor deze topdag!!!
  • Reis vertrek datumApr. 2018
15-9-2017
Lucinda
Een volle dag genieten !
In één woord: Geweldig! In de stad kwamen we Rianna tegen, een Nederlandse vrouw die ge-emigreerd is naar Turkije. Ze was boodschappen aan het doen maar had moeite met haar fiets staande te houden, dus we hielpen een handje. Er begon een spontaan / gezellig gesprekje en de Amores1 kwam al snel ter sprake. Ze legde uit dat ze boottrips organiseerde voor de zeilboot van haar (Turkse) man. Maximaal 20 personen aan boord, selectief publiek (Nederlanders, Duitsers, Engelsen), all inclusive drinken en het eten zou ook verzorgd worden. Ze liet ons een kaartje zien waarop fotos stonden van de zeilboot en daarop konden we zien dat er genoeg plaats is voor iedereen om te liggen. Ook zouden we 4x stoppen onderweg zodat mensen konden gaan zwemmen in de zee, en er waren snorkels aanwezig. Niets is minder waar, alles wat ze vertelde werd ook tot in de puntjes verzorgd! Er stond een gezellig muziekje aan op de boot, top service, heerlijk eten, en ook heel persoonlijk naar de gasten toe 👌🏼
  • Reis vertrek datumSept. 2017
20-8-2017
Jacqueline van der klis
Mag jeniet missen
Heerlijke dag hebben,ga varen metde Amores. Hassan en Rianna zijn eigenaar rn zorgen voor ren onvergetelijke dag. Voor zeeziekteis alles aan boord dus schroom niet om te gaan. Heerlijke muziek,eten en lig gelegenheid. Vriendelijke personeel aan boord die zorgen voor de drankjes. Door geringe hoeveelheid toegestaan opde boot is het bijna prive. Zwemmen in baaien en zeilend terug naar haven. Bij bezoek aan kudadasi zal voortaan gepaard gaan met een boeking bij Hassan en Rianna.
10-8-2017
Jan en Annelies van der Veer
Helemaal geweldig!!
Rianna en Hassan zijn we spontaan tegengekomen, direct een afspraak gemaakt. Wat een fantastische dag hebben we gehad. We werden bij ons hotel opgehaald en vertrokken met het mooie schip naar een paar prachtige baaien. De crew super vriendelijk! Eten en drinken in een woord geweldig! Hassan is een topkapitein! We hebben echt genoten van een heerlijke dag. Dit is echt een aanrader en zou het bij een volgend bezoek zo weer doen!
9-9-2017
Familie Kouwenberg uit Almere
Ge-wel-dig!!! Varen met Amores1 is onvergetelijk.
Wij vonden deze boottocht helemaal geweldig. Het varen op zee, snorkelen de prima sfeer aan boord met muziek en gezelligheid. Onze kinderen vonden het geweldig om vanaf de boot (het dak) het water in te springen, te snorkelen en onderwaterfoto's te maken. De boot van Hasan en Rianna is prachtig mooi. De gastvrije vriendelijke bemanning Hasan, Emre en Aygut hebben ons een supermooie onvergetelijke dag bezorgd.Volgend jaar gaan we weer!
13-7-2017
Frank en Anja
zoals altijd mooiste trip van kusadasi
Als je in Kusadasi bent moet je deze trip gewoon mee maken Voor ons is de vakantie niet geslaagd als we niet mee gaan met de Amores 1 ook nu deze vakantie weer twee keer mee geweest, met super leuke en gezellige mensen ,waar we een gezellige dag mee hebben gehad ,wat de Amores zo bijzonder maakt is dat je in een korte tijd een super leuke en gezellige band hebt met iedereen en de prijs is all inclusive,dus ben je in kusadasi boek deze boot trip Rianna Hassan en de hele crew thanks Frank en Anja xxxx
  • Reis vertrek datumJuli 2017
10-7-2017
Arna en Gertjan
Super!!
Een echte aanrader,moet je zeker doen.mooi schip en fantastische mensen!
  • Reis vertrek datumJuli 2017
30-6-2017
Trijnie, Jolanda en Sharon
Een echte aanrader
29 juni 2017 wat een dag, een ieder die van varen houdt, gezelligheid, lekker eten en op hele mooie plekken te zwemmen boek een dagtocht bij Hassan en Rianne. De liefde voor zijn vak kapitein van zijn schip zorgt Hassan samen met zijn bemanning ervoor dat je aan niets ontbreekt. Het jongste bemanningslid Emre verdiend een pluim. Hassan brengt hem graag in verlegenheid maar hij staat zijn mannetje. Wij 2hele gezellige junge dames en mooi meisje zo als Hassan ons noemde bedanken jullie voor de onvergetelijke mooie dag. Als wij nogmaals in deze omgeving op vakantie gaan boeken wij zeker weer.
  • Reis vertrek datumJuni 2017