Texel

Rommelpot 11
1-4-2017
Bart Jesse
Bier proeverij
Een geweldige middag gehad bij de Bonte Belevenis. De eigenaar heeft met zeer veel passie over zijn brouwwerkzaamheden gepraat. Daarnaast kon er volop geproefd worden. Wij hebben met een groep van 9 man genoten!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2017
22-10-2016
Fam.Klijnstra
Zeer geslaagd.
2 jaar geleden met ons gezin het Landgoed bezocht wat zeer geslaagd was. Dit jaar hebben we er een familiedag van gemaakt. We hebben een ieder vrij gelaten om te doen wat men wilde. De kinderen hebben de strippen kaart gebruikt op die tijdstippen dat het minder druk was bij de ambachten. De gereserveerde lunch was prima verzorgd met lokale producten. Over deze producten werd uitleg gegeven. De overige familieleden hebben de rondleiding van de bierbrouwerij bezocht en genoten van het weer op het ruime terras. Geduld wordt beloond. Even onthaasten ook voor ouders.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
16-1-2017
Mar en Shen
Een Middag om Nooit te vergeten
Op n regenachtige dag in de Herfstvakantie zijn we geweest en ondanks de drukte was het geweldig. We hebben genoten van de strippenkaart activiteiten en n potje thee in het sfeervolle restaurant. Dit wordt n vaste middag tijdens onze Herfstvakanties op Texel... Een Belevenis die je gewoon gedaan moet hebben als je op Texel bent geweest
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
31-7-2016
Jaco
TOP!!
Niets dan lof over dit concept. Voor gezinnen met (kleine) kinderen is dit zeker een aanrader! Erg leuke workshops te doen, veel variatie en super netjes onderhouden allemaal. Leuk aangekleed, kortom entourage helemaal prima. De recensies lezend, verbaas is mij af toe flink: zeuren omdat er een keer een wachtrij is in het hoofdseizoen of omdat je te woord wordt gestaan door iemand met een verstandelijke beperking? Zeuren omdat je acht euro moet betalen voor vier super leuke workshops? De website en de folders zijn duidelijk dus lees eerst even voordat je ergens naartoe gaat! Ik zou het iedereen aanraden en bij een volgend bezoek aan Texel komen we zeker nog eens terug!
28-7-2016
Michel
Oplichterij
Niet goed Bij entree blijk je de normale prijs plus nog eens 8,50 p.p. te moeten betalen als je de kinderen iets wilt laten doen. Dat terwijl ons idee was dat 8,50 dan de totaal prijs zou zijn p.p. Dat 'doen' stelt weinig voor. 2 min. Werk want alles is al klant en klaar. Weinig te beleven daarin dus. Skelters zijn erg oud. Speeltuin is geen 5 euro p.p waard. Wc's waren erg vies. Personeel niet leuk. Ondanks hoge kosten zijn we na 10 minuten weer vertrokken. Ik kan helaas geen goede punten bedenken.
Waardering 1,0
Waardering 1,0
10-7-2016
fam. Scholte
Telleurstellend, geen spontaniteit + hoge prijzen
Goed: - Jonge dieren die vrij rondlopen over het landgoed - Toilet Niet goed: - werknemers tonen geen spontaniteit en doen alleen hun klus (plaatsen sarcastische opmerkingen bakker ) - Prijzen: erg hoog entree tarief voor ouders, hoge prijs voor eten en drinken in het restuarant. - weinig personeel - niets te proeven bij de rondleiding en bij de bierbrouwerij. - Skelters zijn verouderd. - Ambachten zijn al voor 90% klaar, wining te doen voor de kinderen (uitzondering: het broodbakken) Kortom: Er zijn veel verbeterpunten voor dit bedrijf. Persoonlijke aandacht voor de klant, prijzen en variatie in de ambachten.
Waardering 3,0
Waardering 3,0
20-5-2016
Ben
Heel leuk maar kan nog beter
De kinderen kunnen hier heel leuk spelen, je kan hier dieren aaien en heerlijk met een hapje en een drankje op het grasveld naar je spelende kinderen kijken. De meeste medewerkers zijn overigens mensen met een 'rugzakje'. Hou hier rekening mee. Gezien veel reacties hier hebben veel bezoekers dat niet door. De activiteiten zoals brood bakken, kaarsjes maken, zeepjes maken en papier scheppen zijn heel leuk maar niet zo handig georganiseerd. Bij drukte is het erg warm en erg dringen. Vooral de bakker heeft weinig oog voor de kinderen die lang moeten wachten. Wij moesten wachten aan een lege werktafel totdat de andere tafel met kinderen, die net waren begonnen met kneden toen wij binnen kwamen, klaar waren (en tot de bakker eindelijk was uitgepraat). Bij ons was zijn verhaal een heel stuk korter. Had ons dan ook even een klomp deeg gegeven (die al op de andere tafel klaar lag). Misschien is het een idee om bij entree tijdstippen af te spreken wanneer je wat kunt doen. Dan kun je de bezoekers beter over de dag spreiden.
  • Reis vertrek datumMei 2016
Waardering 8,0
Waardering 8,0
5-4-2016
koopman
teleurstellend
Heel leuk als je een strippenkaart koopt van 8,00 bovenop de intree prijs van 5,00. maar als je niet iets wilt maken, is de lol er snel van af. Ondanks dat wij de enigste waren en aangaven een demonstratie /uitleg leuk zouden vinden bij de bakker , werd er niets verteld. Ja....als je een strippen kaart koopt, kom dan nog maar eens terug. Zo jammer. Gelukkig waren de papier schepper en de zeep maker wel bereid om vragen te beantwoorden. Ook de rondleiding bij de bier brouwer de trampoline en de skelters met aparte sturen vonden onze kinderen leuk. En natuurlijk de lammetjes.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Waardering 6,0
Waardering 6,0
14-2-2017
anita
De kids hebben zich enorm vermaakt
wij zijn hier geweest in de krokusvakantie van 2016 met onze 2 jongens van 8 en 5 jaar. Zij hebben genoten. Kaarsen maken, papier maken, brood maken.... alles mochten zij zelf doen. Helemaal trots waren ze. Wij gaan hier aankomende krokusvakantie (dus alweer bijna) zeker weer heen.
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
30-7-2015
Johanna
Een heel leuk dagje uit.
Bij het brood bakken was het veel te druk met maar een persoon begeleiding waardoor het veel te lang duurde en vele kinderen moe en lastig werden in de kleine warme ruimte. Anders was het een 10 geweest. Maar verder was het een heel leuke ervaring met veel te doen en zien voor onze kindjes van drie en zes.
  • Reis vertrek datumJuli 2015