Hurghada

Adres
14, El Korneesh Street
7-11-2017
Mireille
Een echte topper en aanrader !
Schitterende boot met een keitof team aan boord. Vooral gericht op veilige en mooie duiken in de Rode Zee. Prachtige duiken, alsof je in een aquarium zwemt, veelgekleurde vissen en koralen. Deze keer ook dolfijnen en een schildpad gezien. Er wordt steeds een degelijke uitleg voor elke duik gegeven door één van de aanwezige instructeurs d.m.v. een plannetje waarop de bezienswaardigheden staan, dieptes, veiligheidsregels, te verwachten onderwaterleven,... Het eten, aan de zeer economische prijs van 5,00Euro, is heel lekker en de pannenkoeken of oliebollen in de namiddag waren een onverwachte tractatie. Frisdranken aan boord zijn spotgoedkoop. Geen enkel minpuntje gezien, gewoon topmensen op een toplocatie met een topsfeer ! Een echte aanrader voor wie veilig wil duiken en begeleid wil worden in zijn eigen taal.
  • Reis vertrek datumNov. 2017
2-12-2017
Reneathome
Top !!
Na 5 jaar niet te hebben gedoken een dag duiken geboekt bij Blue Paradise via Yoeri, onze touroperator-vertegenwoordiger. We werden opgehaald bij het resort door de minibus van Blue Paradise en daarna met een warm welkom, door alle crewleden (meertalig, waaronder Nederlands), aan boord gegaan van de zeer mooie boot Basyl. Na wat papieren invullen en het klaar maken van de goede huuruitrusting een duidelijke uitleg gehad over de veiligheidsregels, de eerste duiklocatie (Fanadir North) en do’s en don’ts. De eerste duik was geweldig, heel veel moois gezien, mogelijk gemaakt door de persoonlijke begeleiding van Akram. Na de eerste duik tijd voor ontspanning op de goede ligbedden op het bovendek. Ondanks redelijk veel wind en golfslag was het verblijf aan boord heel aangenaam. Mijn vriendin heeft zich de hele dag prima vermaakt aan boord. Na een heel goede lunch (mijn complimenten aan de kok) naar de tweede duiklocatie (Fanous East) gevaren. Ook daar eerst een goed uitleg over de duiklocatie. En ook daar een geweldig mooie duik, deze keer met persoonlijke begeleiding van Ali. Al met al een mooie dag. Dat vraagt om een herhaling. En, als ik oliebollen eet zal ik er één op jouw gezondheid nemen Akram 😉 Bedankt Blue Paradise. Met Hartelijke Groet, René
  • Reis vertrek datumNov. 2017
13-9-2017
Rippl
Heel professioneel echt waar voor je geld
2e duik extra betalen en marinetax 10 euro 5 euro eten was prima hoef je zelf niets meenemen Water en frisdranken goedkoop
  • Reis vertrek datumSept. 2017
31-7-2017
Dieter - Dorine
Schitterend
Fantastische eerste duikervaring. Echt een aanrader. Initiatie duik gedaan, elke duiker duikt apart met een instructeur. Mooie onderwaterwereld ontdekt. Mooie en vele vissen gezien. Lekker gegeten ook op de boot. Leuk team met vele Nederlandstalige instructeurs.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
2-7-2017
Nanning
Fantastische ervaring
Zeer goede duikschool. Bij mijn introductieduik werd ik perfect begeleid door Akram, hij legde alles goed en rustig uit en vergezelde mij ook tijdens mijn duik. Dit is mede door de begeleiding van Akram voor mij een onvergetelijke ervaring geworden die smaakt naar meer. Ook de overige faciliteiten op de perfect onderhouden boot zijn goed. Dit is een duikcentrum waar het enthousiasme en toewijding vanaf springt.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
2-6-2017
Jan
Geweldig goed duikcentrum.
Wij duiken al jaren met en bij Blue Paradise. De boot de Basyl is altijd in nieuwstaat. De reservering, het ophalen bij het hotel, het vervoer, de uitstekende lunch aan boord, de duikgidsen en de professionele behulpzame en vrolijke bemanning maken iedere dag weer tot een feestje. Er is heel veel aandacht voor de veiligheid en de briefing is zeer uitgebreid. Wij kennen geen betere..
  • Reis vertrek datum2017
30-6-2017
surinx robert met manuel
het was prachtig 5 dagen fantastiek
gewoon eens komen ze zullen altijd terug komen wat een boot zo verzorgd vriendelijke crue lekker eten onvergetelijk ps de kaptein is een plezante kerel i love him ik zie hem in september
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumMei 2017
13-6-2017
Fam. de Jong - Brabant
prima duikervaring
Mijn dochter en ik hebben eind april een introductieduik gedaan bij Blue Paradise. Een prima ervaring! We kregen een uitgebreide uitleg in het Nederlands, het was een nette boot, mooie duikspots, vriendelijke crew. Elke aspirant duiker kreeg 1 aparte instructeur mee. De aandacht is gewoon gericht op het duiken, geen 'commerciele' flauwekul met foto's of videos. 's Middags hebben we extra een tweede duik gedaan. De lunch werd overigens ook prima verzorgd. Wat ons betreft een echte aanrader.
  • Reis vertrek datumMei 2017
29-1-2017
Tuteleers Peter
Top duikcentrum Kwaliteit boven kwantiteit, strak geleid, perfecte boot en top team, grote diversiteit aan duikspots
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumJan. 2017
13-9-2016
Karin & Marc
Super duikcentrum
Sinds 2005 duiken we met Blue Paradise. Iedere keer opnieuw keren we terug met een big smile en vertrekken we met tranen in de ogen. Een perfect onderhouden boot, super service aan boord, lekker eten en vooral de top-crew maken dat wij blijven terug komen. Tussendoor is er veel plezier op de boot met de crew die altijd wel klaar staan voor een dansje en een grapje. Iedereen wordt altijd hartelijk verwelkomd door de crew . Zowel voor snorkelaars, mensen die een eerste kennis willen maken met duiken, als ervaren duikers, kunnen zij u alles aanbieden. Voor iedereen die naar Egypte gaat, is dit zeker een aanrader. Thx Blue Paradise !!!
  • Reis vertrek datumSept. 2016