Papendrecht

Adres
Douwes Dekkerlaan 1a
16-10-2017
Donders05181995l
We kiezen voor een andere sauna.
We hadden ruim 40 minuten gereden en kregen bij de Bali te horen dat ze vol zaten.. Reden Herfstvakantie had u moeten reserveren.. Zeer teleurgesteld we zijn naar sauna Papendrecht gegaan ..uitgelegd via telefoon en we waren van harte welkom Zelfs nog met onze pas sauna rondreis 10x WIJ gaan nu vaker naar Papendrecht..zeer correct en gastvrij..mensen die 40 min gereden hebben stuur je toch niet weg...dan snap je niet wat zaken doen is.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
19-9-2017
Anne Maarten
Ongelooflijk ! Slecht
Bij aankomst werden we door de eigenaar al slecht geholpen. Hij bleef zeker nog 10 min praten terwijl die ons al had gezien. Er komt volgens mij nooit iemand. En er werd door klanten gesproken over het leeglopen van de sauna. Ik kreeg er een hele slechte indruk bij. En ik begrijp de leegloop. Ook de sauna zijn in verre van aangenaam. Dompelbad zit vol met gloor. Voor ons nooit meer! Sorry had natuurlijk liever positief geweest.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
30-4-2017
Anja Vermeulen
Kortom: Héérlijk!
Hele vriendelijke ontvangst door een enthousiaste jongeman. Bij het arrangement hoorde koffie met lekkers en dat was niet lullig zeg! Een flink stuk appeltaart die ook nog warm werd gemaakt en niet zuinig met de slagroom, het was heerlijk. De lunch was heerlijk met een kopje soep, een wrap en een boterham met ham en kaas, en een beetje salade. De massage werd gegeven door een vriendelijke masseuse die ook nog eens steengoed was, dus weer heerlijk. De rasul behandeling was ook lekker. "s avonds heerlijk stoofpotje op Italiaanse wijze gegeten en mijn vriendinnen waren ook dik tevreden over hun keuze. Kortom: een zeer geslaagde dag bij een sauna waar de klant voorop staat en niet zo commercieel. Wat een ander misschien gedateerd vindt, vinden wij juist intiem. De eetzaal was trouwens mooi opgeknapt en veel lichter geworden, dat is eerlijk gezegd wel veel mooier en moderner. Overal waren belletjes om je op je wenken te bedienen. Hier kunnen andere sauna's nog wel wat van leren. Mijn complimenten voor Alle medewerkers!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2017
4-9-2017
Mens en Natuur
Altijd goed. We kwamen elke maand een keer.
Heel erg goed vinden wij de Lölly. We hebben eigenlijk niets wat we niet goed vonden.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumApr. 2017
12-3-2017
Tineke
Prima
Fijne opgieting door Jeroen. Veel tegelwerk vernieuwd. Doucheschuim geurt desinfecterend
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Waardering 7,0
Waardering 7,0
2-2-2017
Koos en jeanet meuldijk
Gezellige kleine sauna , vriendelijk personeel
Wel wat gedateerd , maar er word hard aan gewerkt om het te moderniseren .
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
26-12-2016
Rob en Ellen
Dagje in een 'warm bad'
Wij kijken al dagen uit naar deze tweede Kerstdag! Door onze (jarenlange) ervaringen in deze sauna hebben wij besloten om elkaar een dagje sauna als Kerstcadeau te geven. Alles, wat wij van een sauna verwachten, is hier aanwezig. De kleinschalige opzet spreekt ons heel erg aan.Geen overbodige extra's, die er (eigenlijk) niet toe doen. Een vriendelijke bediening, warme inrichting, ruime kleedkamers, open haardvuur en schoon. Wij gaan nu van deze Kerstdag genieten.
9-12-2016
Annelies
Vakantiedag
ieder zijn eigen mening, maar de mijne? deze sauna noem ik niet gedateerd, maar oer-gezellig, knus, ja kleinschalig, maar alles is aanwezig! altijd een vakantiedagje, met gezellige mensen, vriendelijk personeel, heerlijk betaalbaar eten, bubbelbad is heel lekker warm, goed voor spieren en gewrichten ga je liever naar die massale fabrieksachtige enorme grote saunacomplexen, dan moet je hier niet zijn p.s. ik ga al jààààààaàren naar deze sauna 1à 2 x per maand, dat is niet voor niets :)
  • ReisgezelschapAlleenreizend
4-12-2016
Arkel
Geweldige Sauna.
Het is een geweldige Sauna. Gezellig en Huiselijk . Omdat het niet zo groot is is het heerlijk genieten . Met zeer vriendelijk Personeel .
19-11-2016
Roos v Luijk
Het is en blijft een heerlijk sfeervolle sauna
Super is de echt warme jacuzzi,en heerlijk zwembad. Top voor mijn reuma. Fijne ontspanning bij de haard. Goede bedden in de rustruimte. En lekker en betaalbaar eten. Ook de loyly's worden met aandacht gegeven. Goed personeel en een betrokken eigenaar Willem. Kom dan ook regelmatig met plezier.
  • Reis vertrek datumNov. 2016