Papendrecht

Douwes Dekkerlaan 1a
24-4-2018
Remco
Prima !
Een fijne kleinschalige sauna om heerlijk te ontspannen. Veel vaste terugkerende gasten. De keuken is prima, aanrader is de opgieting die is overigens een aantal keer per dag. De sfeer is lekker no nonsens personeel is erg gastvrij.
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Waardering 10,0
Waardering 10,0
22-3-2018
Diana
Teleurstellend
Zeer onklantvriendelijk behandeld door de werkgever. De manier waarop ik werd toegesproken op een verzoek van mijn kant was verbluffend slecht. Onprofessionele houding waarbij ik in plaats van ontspanning alleen maar naar van ging voelen. Zo jammer! Het past niet bij een wellness.
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
11-3-2018
Hans
Kleinschalig en gezellig, huiselijke sfeer
Prima sauna, heel aardig personeel, we komen hier al jaren. Samen met Thermen Barendrecht onze favoriete sauna. De opgietingen zijn zeer aan te bevelen. De eigenaar is al enige tijd bezig om onderhoud te plegen en te upgraden en dat is best te zien. De prijzen zijn van een normaal niveau en de kwaliteit van het eten is ook normaal. Ruim drankenassortimen met heel goede kwaliteitswijnen voor degenen die dat wil. Eigen flesjes water meenemen is terecht uit den boze in verband met de hygiene en je bovendien niet kunt zien of er echt water in zit. Al met al een sauna waar we blijven terugkomen. Onze volwassen kinderen van 26 en 29 met partner komen hier ook graag!
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
Waardering 8,0
Waardering 8,0
28-2-2018
Bart
1x nooit meer.
Het is er koud.bij het omkleden. Niet normaal.denk je warm weg te gaan uit de sauna.moet je je aankleeden biij een graat of 12. Keuken is duur. Trapje op trapje af. Heel erg rustig totaal geen sfeer. Voor mij was deze sauna de eerste en laatste x Sorry voor deze slecht recensie.
27-2-2018
M. Wouters
Afleggerij
Via veiling een ticket gekocht. Was hier ooit al eens in het verleden geweest en kon me herinneren dat het een knusse en kleinschalige sauna was. Helaas voelde het dit keer echt niet goed. De hoofdsauna was dicht en daardoor was het in de andere cabines druk. Het voetenbad zag er vies uit. Ook de infraroodcabine nodigde niet uit tot lang vertoeven: kaal en niet rein. De lunch gereserveerd, maar ondanks dat nog moeten wachten. De mensen naast mij wel een uur. De kipsalade was droog. Tot overmaat van ramp moest ik ook nog eens 5 euro vakantietoeslag betalen. Hier ga ik nooit meer naar toe. Wat een afleggerij.
27-2-2018
Henk Lozemans
Nee bedankt, niet nog een keer.
Ik had het voornemen om eens wat vaker dit jaar naar de sauna te gaan en besloot een bezoek te brengen aan de thermen Papendrecht. Achteraf gezien misschien een minder juiste keuze. Het personeel komt niet echt gemotiveerd over, een lange man met grijszwart haar, de eigenaar blijkt, gaf mij uitleg over de faciliteiten. De rustruimte zag er onaangenaam uit met die vieze oude kussens. De infraroodsauna was eveneens niet uitnodigend, het tocht er behoorlijk en er ligt vuiligheid in de hoeken. De kleurensauna heeft een vieze vloer van stof en zweet en het lijkt er op dat de schoonmaker hier nog nooit is geweest. De hout gestookte sauna was erg koud, kennelijk kan hij niet hoger dan 70 graden. Op de dag van mijn bezoek was het er stil en verlaten. Sommige mensen komen misschien voor hun rust maar een beetje leven doet net wat meer jus geven aan het bezoek. Bespaar je de moeite en ga ergens ander heen.
26-2-2018
De Bok
Nooit meer
Zoals anderen ook al schrijven Bubbelbad te heet Eten is duur Salades zijn wel goed Maar avond eten zeer slecht biefstuk was zeker te doorbakken en in kleine stukjes gesneden Ook bijna een uur op moeten wachten Als je aangeeft dat er iemand onder water op een neer zwemt met een duikbril en je dat best ongemakkelijk vind krijg je te horen dat ze wel weten om wie het dan gaat Op de vraag of dat wel volgens de regels is zeggen ze het niet te weten Al met al een aanrader
Waardering 2,0
Waardering 2,0
23-2-2018
bijl
nooit meer
Heel erg koud in div ruimte,s veel achterstallig onderhoud zeker niet schoon te heet bubbelbad erg kaal nergens iets gezelligs vrouw bij balie en bediening erg onvriendelijk eten echt slecht en te duur baden waren soms goed en soms niet infraroodruimte leek wel een oude zolder kaal en vuil bij thuiskomst nog lang koud gehad ivm onverwarmede kleedruimte te gek slecht toch ! Koud na sauna en honger dit nooit meer!!!
22-2-2018
Nellie
Teleurgesteld
Vreseloijk teleurgesteld Vandaag, 22 februari 2018, Sauna Papendrecht bezocht. In het verleden waren wij hiervan trouwe bezoekers maar wisten uit ervaring ook dat met de komst van een nieuwe eigenaar de kwaliteit beduidend minder geworden was en dat was voor ons een reden om toch ergens anders de sauna te bezoeken. Toen kwam er via veiling een aanbieding voorbij dus we dachten laten we het nog een kans geven. Onze indruk was dat het geheel n beetje smoezelig was dat er veel achterstallig onderhoud was. Maar de grootse verassing kwam bij vertrek. Onderaan de rekening stond n.l. € 5,-- p.p. nationale weekend /vakantietoeslag !! Wij waren hier natuurlijk heel erg over verbaasd en vroegen wat dat precies inhield het was geen weekend en het was in de regio geen vakantie. Maar het ging niet over de regio maar over de landelijke vakanties volgens de baliemedewerker. Dus dit houdt in dat op het moment dat er ook maar ergens in Nederland vakantie is dat je € 5,-- p.p. extra moet betalen. Volgens mij heet dit geldklopperij. Helaas herkansing mislukt dus nooit meer Sauna Papendrecht.
Waardering 3,0
Waardering 3,0
9-3-2018
E
Gemiste kans
Camera’s in de kleedkamer ... maar eens een melding van maken, Eten is hard achteruit gegaan .... 16€ voor 9 garnalen !! Klanten in een handdoek in het restaurant is verboden echter loopt de “ eigenaar “ die de opgieting heeft gedaan met zijn handdoek ( goed bezweet ) tot achter de bar om wat te drinken... Bediening , helaas moet je ook Engels spreken om eten te bestellen. Hadden kaarten via veilingsite de hele maand januari geen plek ( vol / hahaha ) Uiteindelijk in februari kunnen reserveren, bij het afrekenen kwam er 4* 5 euro bij omdat het vakantie was ( staat wel in het reglement ) maar stinkt naar misdaad omdat je hier tijdens het prikken van een datum hier niet op gewezen word .. u bent gewaarschuwd .. Zet een paar leuke vlotte meiden achter de bar neer en begin de klanten eens te waarderen in plaats van rare misselijke grappen naar klanten te maken.
Waardering 4,0
Waardering 4,0