Papendrecht

Douwes Dekkerlaan 1a
30-4-2017
Anja Vermeulen
Kortom: Héérlijk!
Hele vriendelijke ontvangst door een enthousiaste jongeman. Bij het arrangement hoorde koffie met lekkers en dat was niet lullig zeg! Een flink stuk appeltaart die ook nog warm werd gemaakt en niet zuinig met de slagroom, het was heerlijk. De lunch was heerlijk met een kopje soep, een wrap en een boterham met ham en kaas, en een beetje salade. De massage werd gegeven door een vriendelijke masseuse die ook nog eens steengoed was, dus weer heerlijk. De rasul behandeling was ook lekker. "s avonds heerlijk stoofpotje op Italiaanse wijze gegeten en mijn vriendinnen waren ook dik tevreden over hun keuze. Kortom: een zeer geslaagde dag bij een sauna waar de klant voorop staat en niet zo commercieel. Wat een ander misschien gedateerd vindt, vinden wij juist intiem. De eetzaal was trouwens mooi opgeknapt en veel lichter geworden, dat is eerlijk gezegd wel veel mooier en moderner. Overal waren belletjes om je op je wenken te bedienen. Hier kunnen andere sauna's nog wel wat van leren. Mijn complimenten voor Alle medewerkers!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2017
12-3-2017
Tineke
Prima
Fijne opgieting door Jeroen. Veel tegelwerk vernieuwd. Doucheschuim geurt desinfecterend
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Waardering 7,0
Waardering 7,0
2-2-2017
Koos en jeanet meuldijk
Gezellige kleine sauna , vriendelijk personeel
Wel wat gedateerd , maar er word hard aan gewerkt om het te moderniseren .
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
26-12-2016
Rob en Ellen
Dagje in een 'warm bad'
Wij kijken al dagen uit naar deze tweede Kerstdag! Door onze (jarenlange) ervaringen in deze sauna hebben wij besloten om elkaar een dagje sauna als Kerstcadeau te geven. Alles, wat wij van een sauna verwachten, is hier aanwezig. De kleinschalige opzet spreekt ons heel erg aan.Geen overbodige extra's, die er (eigenlijk) niet toe doen. Een vriendelijke bediening, warme inrichting, ruime kleedkamers, open haardvuur en schoon. Wij gaan nu van deze Kerstdag genieten.
9-12-2016
Annelies
Vakantiedag
ieder zijn eigen mening, maar de mijne? deze sauna noem ik niet gedateerd, maar oer-gezellig, knus, ja kleinschalig, maar alles is aanwezig! altijd een vakantiedagje, met gezellige mensen, vriendelijk personeel, heerlijk betaalbaar eten, bubbelbad is heel lekker warm, goed voor spieren en gewrichten ga je liever naar die massale fabrieksachtige enorme grote saunacomplexen, dan moet je hier niet zijn p.s. ik ga al jààààààaàren naar deze sauna 1à 2 x per maand, dat is niet voor niets :)
  • ReisgezelschapAlleenreizend
4-12-2016
Arkel
Geweldige Sauna.
Het is een geweldige Sauna. Gezellig en Huiselijk . Omdat het niet zo groot is is het heerlijk genieten . Met zeer vriendelijk Personeel .
19-11-2016
Roos v Luijk
Het is en blijft een heerlijk sfeervolle sauna
Super is de echt warme jacuzzi,en heerlijk zwembad. Top voor mijn reuma. Fijne ontspanning bij de haard. Goede bedden in de rustruimte. En lekker en betaalbaar eten. Ook de loyly's worden met aandacht gegeven. Goed personeel en een betrokken eigenaar Willem. Kom dan ook regelmatig met plezier.
12-11-2016
Mientje
Bijzonder klantonvriendelijk, nooit meer!
Sauna op zich was wel aardig, hoewel nogal gedateerd. De dame aan de receptie was heel klantonvriendelijk, zodat wij nogal beduusd waren en besloten hier nooit meer heen te gaan.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Waardering 3,0
Waardering 3,0
8-12-2016
Fam ploeg
Heerlijk genoten!
Het is een gezellige sauna, je voelt je welkom en het is ondertussen onze favoriete sauna in de regio geworden. Het zwembadwater is heerlijk warm, de horeca betaalbaar. Kortom het is genieten!
7-11-2016
Thomas
De gezelligste en leukste sauna in de regio!
Gezellige, knusse sauna voorzien van een heerlijk zwembad (met een stukje buitenzwembad), bubbelbad, meerdere mooie sauna's (Turkse Stoomsauna, hetelucht sauna, houtgestookte saunahut (buiten), zoutsteensauna, kleuren en infrarood sauna). De sfeer is ontzettend gezellig op zondag met een groepje vaak terugkerende gasten en spontane personeel. Het zal je dan ook niet verbazen dat we steeds weer terugkeren bij Sauna Papendrecht! Naar ons idee is deze veel leuker, gezelliger en kom je hier meer tot rust dan bij andere locaties in de regio.