Hellendoorn

Luttenbergerweg 22
28-10-2018
Familie Smit
Heksendoorn was super.
Wat een gezelligheid , met de heksendoorn avond / wat waren de kinderen onder de indruk van de monsters , dit was toch wel de belevenis van de avond , vooral de dokter met de elektrische stoel vonden ze helemaal geweldig , eerst waren ze bang voor de stoel , maar na dat de dokter onze kinderen had toegesproken , gingen de toverstokjes aan de kant , en de kinderen op de foto , met de stoel , het was gewoon super geregeld met aan het eind nog even een mooie vuurwekshow , en zeker tot volgend jaar.
24-10-2018
Linda
Genoten!
We hebben samen met onze meiden een erg leuke dag gehad. We werden vriendelijk ontvangen door de heks. Een leuke foto gemaakt. Daarna een handige koffie/thee beker gekocht zodat we onbeperkt koffie en thee konden pakken in de restaurants. Gezellig park en gegriezeld in het hororhotel. Knap gedaan met goede acteurs. Park mooi aangekleed, overzichtelijk en geen lange wachttijden . Personeel zeer gastvrij en vriendelijk. En zeer attent dat de bedenker van het hororhotel na ons gegil even kwam kijken en praten hoe het met de meiden ging. We komen zeker terug 👍
24-10-2018
B.Holtmaat
Geweldig
Waren hier 24 oktober 2018. We waren nog maar net binnen en onze kleindochter werd ziek heel erge buikpijn en overgeven. Besloten om binnen een uur naar huis te gaan. Bij de kassa in de winkel vertelden wij dit en na een telefoontje kregen wij ons geld terug. Dit hadden wij echt niet verwacht, wat een service. We komen uiteraard weer terug. Grote pluim voor pretpark Hellendoorn
20-9-2018
Chantal
We hebben een super leuke dag gehad in Hellendoorn! Wat een vriendelijke medewerkers. Erg meedenkend en behulpzaam. Zelfs een route beschrijving als alternatief voor onze terugreis was geen probleem. Hartelijk dank voor deze geslaagde dag! We komen zeker nog een keer terug.
  • Reisgezelschapmet een groep
13-9-2018
Carla
Fantastische dag op een heerlijk avontuurlijk park
Op 8 september hebben mijn man en ik samen met onze kinderen en kleinkinderen het park bezocht. Er is heel veel te beleven en te doen voor jong en oud. Onze familie heeft de leeftijscategorie van amper 2 jaar tot 60+. Er zijn attracties met en zonder water. Wij hebben de hele dag genoten van alles wat het park te bieden heeft. Een echte aanrader voor een compleet dagje uit. Wij komen zeker nog een keer terug.
  • Reisgezelschapmet een groep
9-10-2018
Laura Drost
Dikke pret gehad in dit mooie park!
Net park, overzichtelijk, vriendelijk personeel, voldoende eet en drinkgelegenheden, schoon sanitair, gave attracties voor jong & oud!
8-9-2018
J. Immeker
Prachtig park!
Geweldig park voor kids die De Julianatoren ontgroeid zijn. Top personeel en korte wachttijden bij attracties! Park is schoon en keurig onderhouden.
3-9-2018
Eelco
Gemoedelijk, overzichtelijk & gezellig familiepark
erg gezellig park waar je op je gemak en zonder lange wacht rijen een heerlijke dag kunt hebben. geen gestress....alles overzichtelijk en niet te grootschalig. Overal vuilnisbakken, bankjes om te zitten, vriendelijk personeel. voor velen malen herhaling vatbaar. Ik geef een 9, omdat er altijd wat ruimte voor verbetering moet blijven om naar te streven.
22-8-2018
Ronald Helder
Fantastisch dag
Super leuke en gezellige dag gehad. Vriendelijk personeel en mooi en leuk park. Onze kinderen waren super enthousiast.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
21-8-2018
Diana Sluiter
Helemaal prima!
We hebben een hele leuke dag gehad, met veel variatie in attracties voor verschillende leeftijden en genoeg aanbod qua eten/drinken.
  • Reis vertrek datumAug. 2018