Gemert

Adres
Pandelaar 106
13-9-2018
j.hoeks
geweldig dat dit nog kan met vrijwilligers!!
het was een geweldige dag!! wij waren er met de senioren vereniging budeldorplein op twaalf september iedereen was van mening, geweldige uitleg, lekker gegeten!!
  • Reis vertrek datumSept. 2018
14-4-2018
Jan van der Meer
Heel gezellig terug in de tijd en het landleven in
Mooi kleinschalig museum met lokale geschiedenis uit oost Brabant
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
25-9-2017
Kees
Blik op historie
Super leuk om eens te bezoeken met een blik terug op het boeren leven. Wel even kijken wat voor activiteiten er zijn op de betreffende dag. Je kunt het in 2 uur gezien hebben, e.e.a. hangt af van je interesse. de organisatie draait op vrijwilligers.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
Waardering 8.0
Waardering 8.0
10-8-2017
Dam Visser
Heel charmant!
Wat vind ik dit toch een charmant museum! Al meerdere keren in verschillende samenstellingen geweest. Super leuk museum voor jong en oud. Kijk voor de agenda op hun site. Er zijn vaak activiteiten. Heel verzorgd allemaal. Je mag eigen brood meenemen.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2017
1-5-2017
Maarten
Gezellig
Gezellige familiedag gehad en mooie rit met de goede moordenaar.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
29-9-2016
Zonnebloem Tilburg, afd.Groot Zorgvlied - de Blaak
G e w e l d i g
Heerlijke Brabantse koffietafel, lieve bediening, goede gidsen, prachtig onderhouden compact terrein, rolstoel/rollator-vriendelijk, prima invalidentoilet. Voor onze Zonnebloemgasten was dit museum een feest van herkenning: de mandenvlechterij, de smid, het snoepwinkeltje, de weverij, het bakhuis, in één woord fantastisch en dan te weten dat het allemaal gerund wordt door bevlogen vrijwilligers. Met als klap op de vuurpijl: een zeug met 9 biggetjes. En niet te vergeten nostalgische prijzen (entree, luxe heerlijke koffietafel, 3 gidsen en consumptie naar keuze 20!!! euro p.p.). Als Zonnebloemafdeling bevelen wij dit prachtige museum van harte aan voor ouderen met een lichamelijke beperking.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
12-9-2018
Nichtjes en Tantes uit Dongen
Fantastisch, komen terug!
we , 3 nichtjes, waren met onze 3 tantes van in de 90 , op onze jaarlijkse tantesvakantie. Het terug in de oude tijd vonden we geweldig, heel herkenbaar:-)) mooie locatie, heel interessant museum. Gezellige mensen die prachtig kunnen vertellen, wat wil je "Brabanders"hé !! Voor herhaling vatbaar. Goeie koffie ook! Het was puur genieten!
  • Reis vertrek datumMei 2016
17-7-2016
ronny
Prachtig museum
Erg mooi, hier hangt de geur en sfeer van vroeger. Erg vriendelijke vrijwilligers, meest oudere mensen die met plezier hun taak doen. Een aanrader.
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2016
6-8-2015
e. albers
Roept een nostalgische ontspannen sfeer op.
Op zondag allerlei interessante demonstraties; de smid slaat bijv.vuur met vuursteen en tondel. Maaien en schoven binden en nog veel meer. De brink in het midden van het "dorp" roept een "lazy-sunny-afternoon" gevoel op. Wordt gerund door enthousiaste vrijwilligers. En je kunt er genieten van allerlei oude liedjes.
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumAug. 2015
3-8-2015
Susan
Erg leuk!
Leuk om eens te zien....mensen zijn enthousiast en nemen je daar ook in mee!De oude stijl is nog duidelijk te zien en er wordt duidelijk uitgelegd wat er vroeger was.
  • Reis vertrek datumAug. 2015