Het Sprookjesbos

Sibbergrubbe 2a
8-12-2014
Gezin Groesbeek
Top voor peuters, superpersoneel
Ondanks de kou was het personeel verwarmend; zeer vriendelijk en behulpzaam. Het was erg rustig, dus we konden 'op aanvraag' gebruik maken vd attracties. Men deed dat vol geduld, enthousiasme, behulpzaamheid en vriendelijkheid. Het Sprookjesbos is voor grotere kinderen en volwassen vast saai, maar onze kleine kinderen genoten volop. Alle bekende sprookjes zijn er, toegankelijke attracties. Consumpties zeer betaalbaar.
  • Reis vertrek datumDec. 2014
20-10-2014
roosje
Nostalgie en nieuw gaan samen
Mooi, nostalgisch bos met lieve sprookjes en enthousiaste medewerkers. Er is ook genoeg te doen, kinderen kunnen er lekker spelen. Prachtig gelegen.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Waardering 7,0
Waardering 7,0
18-12-2014
Astrid
Slechte prijs kwaliteit verhouding
Het park viel ons tegen, de sprookjespoppen waren écht aan vervanging toe. Misschien leuk 30 jaar geleden, maar voor kinderen van nu waren ze ronduit eng. Ook de verhaaltjes die je erbij hoort stammen uit de tijd dat Paulus de Boskabouter nog op tv was. Er staat trots een bord dat het park van 1950 is, ik geloof ook echt dat de poppen nog uit die tijd stammen. De enige attractie waar iedereen zich op verheugde, het schommelschip, was buiten werking. Ik vond voor 4 personen de entreeprijs van 30 euro dan ook veel te veel. Het park heeft wel potentieel, hopelijk wordt in de toekomst het park wat meer naar deze tijd geupdate,
  • Reis vertrek datumSept. 2014
10-8-2014
A.Prins
Absolute aanrader
Het Sprookjesbos in Valkenburg is echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Onze kinderen hebben zich erg goed vermaakt. Personeel is zeer vriendelijk!!! Complimenten hiervoor!
  • Reis vertrek datumAug. 2014
9-8-2014
Linda Stockx
Leuk voor jeugdsentiment...
Indien je 30 jaar terug wil gaan in de tijd is dit een super optie, alles is nog zo zoals het was helaas wel zonder de hoogte punten van vroeger ( wildwaterbaan en waterorgel ) grappig dat ik er nu loop met mijn dochter maar ik geloof niet dat dit voor herhaling vatbaar gaat zijn. ik denk dat het mijn jeugdsentiment is wat het nog een beetje kon waarderen.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Opnieuw zoeken