Valkenburg (aan de Geul)

Sibbergrubbe 2a
19-9-2017
Roel
Leuk voor de kleintjes vanaf 3 a 4 jaar
Onze dochter van bijna 4 jaar vond het hier helemaal geweldig.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
23-8-2017
Sharon Nijdam
Fantastisch park!
Vandaag naar het Sprookjesbos geweest! Wat een aanrader!! We hebben een heerlijke dag gehad!! Er is zoveel te zien!! Wat wij echt fantastisch vonden, was de Gevaarlijke Groeve!! Het klopt idd dat het park gedateerd is, maar dat hebben wij absoluut niet als storend ervaren!!! Waarschijnlijk zijn de mensen die zich storen aan het gedateerde, mensen die moeite hebben met zichzelf vermaken. De kinderen hebben genoten, en als de kinderen genieten, dan genieten de ouders ook... Er was wel 1 minpuntje, en dat was dat de vloer bij de Fonteintjes (voor kinderen erg leuk trouwens)...die vloer is erg glad. Onze jongste van 3 ging meerdere keren onderuit. Het personeel is werkelijk waar super vriendelijk 👍
16-8-2017
Barbara
Slecht onderhouden, vies park.
Vandaag een kijkje genomen in het sprookjesbos. Wij zijn ons rot geschrokken om de erbarmelijke staat van dit park. Kapotte paddestoelen (scherp), elektriciteitskastjes kapot langs de route (waarschijnlijk van een van de paddenstoelen met geluid) lagen open en bloot. De speeltuin bij de draaimolen en het kinderboerderijtje, wat er bij zit, zijn netjes. Andere speeltuinen zijn rijp voor de sloop! Poppen zijn doodeng en in de ruimtes waar je binnen kunt (bijvoorbeeld bij vrouw holle) stinkt het verschrikkelijk. Restaurant oudbollig en muf. Wij zijn ons er van bewust dat je voor €7,50 pp niet veel kunt verwachten, maar gevaarlijk en vies hoeft het niet te zijn! Daarvoor leven we in een te welvarend en hygiënisch land!
  • Reis vertrek datum2017
Waardering 3,0
Waardering 3,0
9-8-2017
Me
Net als vroeger
Het was zeker 25 jaar geleden dat ik er geweest was en het was er nauwelijks veranderd. Het is leuk opgezet en, gezegend met een kind dat alles leuk vind, kun je je er prima een paar uur bezig houden. Niet langer want er is niet veel. Mijn dochter is 5, ik denk dat het tot max 7 jaar leuk is om te zien. Het park is schoon en de sprookjes zijn leuk opgezet. Herken me niet in de commentaren van de enge poppen en Mn dochter herkende de sprookjes ook. Minpunt vind ik de vaste tijden waarop bv het schommelschip draait of de zweefmolen. Zeker voor die paar attracties die er staan vind ik dat die gewoon behoren te draaien op verzoek, zoveel bijzonders is het niet.
Waardering 7,0
Waardering 7,0
9-8-2017
Els
Superleuk!
Leuk klein park met schattige sprookjes en veel speelmogelijkheden.Ook met twee kinderen vsn 9 en 10 jaar een gele leuke middag gehad ! Zeker de moeite waarden heel voordelig ! Leuk !
7-8-2017
Mireille
Voor 3-8 jr
Leuk park voor weinig entree. Dit was de tweede keer , en we gaan volgend jaar weer. We hebben ons 5 uur vermaakt , maar dan laat je de kinderen ook lang en heel vaak in de attracties gaan, maar dat vinden ze juist leuk, 10x in de draaimolen of 10x in t schip.verder genoeg speeltuin plezier buiten en sinds kort ook binnen Als t aan de kids lag bleven ze nog langer. Aanrader !
6-8-2017
Nadine
Mooie speeltuin, lelijke sprookjes
Mooie speeltuinen, leuke kinderboerderij, nieuwe gebouwen zien er stijlvol en netjes uit. Maar de poppen/dieren in de sprookjeshuisjes zijn erg oud en lelijk. Met kinderwagen niet erg handig, slechte paden, veel trappen, steile hellingen.
Waardering 4,0
Waardering 4,0
17-7-2017
leuk!
leuk dagje uit voor de allerkleinste
bezocht met kindjes van 1, 2 en 3 die hebben zich erg vermaakt! Zeker een aanrader.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
30-4-2017
G.Gerards
Wat een gedreven personeel
Personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Dame met rastahaar had net pauze maar hielp me meteen mijn vrouw en twee kleinkinderen zoeken. Pluim!!
  • Reis vertrek datumApr. 2017
10-4-2017
Leon
Geweldig!
Net terug van een weekendje Kidsparty met JN Limburg, IVN Limburg en Scouting Limburg. 2000 kinderen verdeeld over twee dagen een geweldige dag bezorgen bij het Sprookjesbos in Valkenburg. Zelf jaren niet meer geweest, men is het park aan het opknappen en het ziet er geweldig uit! Nostalgische sprookjes, afgewisseld met tal van attracties met name voor de allerkleinsten. Personeel is geweldig en uitermate kindvriendelijk. Zeker een aanrader om een dagje ouderwets te genieten in een kleinschalig park!
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumApr. 2017