Valkenburg (aan de Geul)

Adres
Sibbergrubbe 2a
8-12-2016
Schaatskampioen
Absolute aanrader (inclusief schaatsen!)
Begin december absoluut genoten van ons bezoek aan het Sprookjesbos en met name ook van de mini-schaatsbaan. Onze dochter van 5 (had nog nooit geschaatst) wilde niet meer weg. Het is geen echt ijs, maar zijn kunststof platen die schaatsen op ijs zeker benaderen. Vallen is daardoor wel minder pijnlijk! Voor jonge kids dus helemaal geschikt. De schaatsen (die inclusief zijn) zijn professioneel. En in de Blokhut is het heerlijk toeven. De kerst- en winterse aankleding in het park en bij de schaatsbaan is sfeervol en gezellig. Daarnaast mega complimenten aan het geweldige personeel! Zijn zijn zeer betrokken en doen er alles aan om het voor de kinderen (en dus ook voor de ouders) geweldig leuk te maken. Ook als je niet voor de sprookjes komt, is het voor jonge(re) kinderen absoluut een aanrader. De speeltoestellen zijn nieuw en mooi. De kleine boerderij is keurig, en voorzien van water en zeep voor het wassen van de handen nadien. Helaas hadden we geen tijd meer voor de groeve, daarvoor komen we zeker terug!!
  • Reis vertrek datumDec. 2016
13-11-2016
Leon Allers
Geweldig ga zeker terug
Geschikt voor Rolstoel maar veel bergjes, Mag je eigen eten en drinken mee nemen maar de prijzen in het park is goed te doen, beste bij droog weer doen. vriendelijk personeel.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumNov. 2016
13-11-2016
Ron Janssen
Mooi park goede service en super leuk personeel
Alles was goed, graag weer.
  • Reis vertrek datumNov. 2016
27-11-2016
Bibi freek en juul
Super
Erg grappig om de grot in de gaan met een echte bnner ridder. We konden t niet laten om een handtekening en foto te scoren. Mooi park en super gastvrij.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
10-9-2016
op verzoek van het kind
Bijzonder fijne dag..
De ontvangst was persoonlijk door Assepoester... Daarna kon het niet meer stuk. Aanrader is de rondleiding door de groeve... op een kinderlijke manier spannend!! Het jonge personeel heeft oog en gevoel voor wat belangrijk is voor het kind. Een echte aanrader.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
25-8-2016
Hanneke
Leuke plek
Erg leuk park, maar met 30 graden vind ik t niet meer van deze tijd dat t personeel niet op n krukje mag zitten als t rustig is!!
  • Reis vertrek datum2016
17-8-2016
G
aanrader met jong gezin
Leuk park voor gezin met jonge kinderen. Zelf met jongens van 1 4 en 6 jaar geweest. Jammer genoeg niet vroeg genoeg heen gegaan want hadden ons er langer kunnen vermaken. Lekker kleinschalig met behalve sprookjes veel speelmogelijkheden voor een nette prijs
  • Reis vertrek datumAug. 2016
10-7-2016
nancy
Goedkoop en leuk
zowel entreeprijs als prijzen in horeca zijn te doen. leuk en groot park waar genoeg te doen is voor kleine kinderen. wel zijn de paden erg steil en moeilijk te beklimmen met kinderwagen, daar mag beter over gecommuniceerd worden.
10-7-2016
Kylie
Leuke omgeving
Leuk om te bezoeken met kids tijdens weekendje valkenburg. mooie speelplaats en lekker afkoelen in het bos en met water spelen.
1-8-2016
Jan
Iets verouderd park, maar nog goed te doen!
Leuk park voor de wat kleinere kinderen (tot ongeveer tien jr.).
Waardering 7,0
Waardering 7,0