Valkenburg (aan de Geul)

Adres
Sibbergrubbe 2a
22-6-2016
fam. Cupido
Super leuke dag, onze zoon heeft genoten!
Niet te groot, overzichtelijk en afwisselend. Vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard!
  • Reis vertrek datumJuni 2016
28-5-2016
Carry Silvertand
Voor kleuters super!
Wij waren er met een kleindochter van 3 jaar en een peuter van 1 jaar. Voor de drie jarige was het een paradijs; steeds iets nieuws te ontdekken, veilige speeltoestellen en zeer vriendelijke medewerkers. De peuter was nog te klein: snapte niets van de sprookjes, vond Vrouw Holle bijvoorbeeld (binnen en donker) eng. Hij kon niet overal vrij rondhollen, omdat de paden nogal steil zijn. Over twee jaar komen we met hem nog eens terug; dan kan hij ook genieten. Ik dacht dat ik in een review had gelezen dat de toiletten niet schoon waren, maar daar hebben wij totaal niets van gemerkt, integendeel! De (échte) drie biggetjes en de (échte) zeven geitjes waren zó leuk! De sprookjesdame aan de kassa was ontzettend mooi en aardig en dat was al meteen een leuke "binnenkomer".
25-5-2016
Tess en Arjan
Kleine heeft genoten
Leuk voor ons dochtertje van 5. Ze keek haar ogen uit! En ze heeft gesmuld van de poffertjes
24-5-2016
Birgit
Grappig dagje uit
Op een rustige dag het Sprookjesbos bezocht. Het is authentiek en nostalgisch te noemen, maar wel heel leuk. Je ziet dat er verbeteringen zijn en worden gemaakt. Voor alle mindere details maakt het personeel veel goed, zijn erg leuk met de kinderen.
16-5-2016
Kim
Super gaan zeker nog eens terug!
Een rustig park waar onze peuter heerlijk rond kon rennen. Leuke afwisseling tussen sprookjes en spelen. Je kunt zien dat er veel nieuw of vernieuwd is. Personeel is echt heel erg vriendelijk, zet net dat stapje bij. Wel wat minder voor iemand die slecht ter been is, maar dat is in heel Valkenburg, niet alleen het sprookjesbos. Eten en drinken is niet belachelijk geprijsd. Wij gaan zeker nog eens terug.
10-5-2016
CM
Aanrader voor jonge kinderen
Ondanks Hemelvaartsdag en prachtig weer was het niet te druk. Opvallend vriendelijk en geduldig personeel. Er is de afgelopen jaren hard gewerkt om het park weer mooi en aantrekkelijk te maken en dat is goed gelukt. Kinderen tot een jaar of 8 zullen zich goed vermaken in dit park.
7-5-2016
Vickey
Heel leuk voor de kleintjes!
Een heel origineel park! In de meivakantie geweest, de kids vonden het geweldig. Erg veel speelmogelijkheden door het park en super personeel. Wij gaan zeker terug.
9-5-2016
Jan
Mooi opgeknapt
Vroeger als kind zelf geweest en nu met de kleinkinderen. Grotendeels mooi opgeknapt, vooral de speelmogelijkheden. Sprookjes zijn volgens mij nog de originele van vroeger maar wel leuk om te zien.
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
10-12-2015
C
Gemoedelijk leuk park voor kleine kinderen
Zondag 22 November waren wij in het sprookjesbos, werden erg vriendelijk begroet door een medewerkster die, zo bleek later, overal in het park rond fladderde, een vrolijke spontane meid en heel behulpzaam. Het was koud die dag en niet druk in het park en de attracties werden bediend op afroep, prima. Ons zoontje is drie jaar en heeft echt genoten ,dus wij ook. Tijdens onze lunch werd een terrasverwarmer aangezet, dat was erg fijn en ook wel nodig. De moeite waard om te bezoeken als je toch in de buurt bent.
  • Reis vertrek datumNov. 2015
14-9-2015
Alice
Mooi park, de moeite waard
Het Sprookjesbos is een mooi park met leuke activiteiten voor kinderen. Het ligt prachtig op een heuvel waardoor het alleen al leuk is om rond te wandelen (mooi uitzicht). Het personeel was vriendelijk en deed echt zijn best om (ondanks de regen) het volwassenen én kinderen naar de zin te maken. We hebben een leuke middag gehad en komen zeker nog eens terug!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumSept. 2015