Het sprookjesbos

Sibbergrubbe 2a
27-10-2013
Goos Eikelboom
Goede prijs/kwaliteit zonder wachtrij
Middag sprookjesbos. Sympathieke entreeprijs van € 7,50 p.p., waarbij onze kinderen ook direct werden geschminkt. Het was zeer rustig (zelf in de herfstvakantie) waardoor we overal direct bij konden. Rondleiding door de grot was leuk. Prettige gids inclusief kaars in donkere mijngangen. Op onderdelen is het park echt versleten. Enkele onderdelen werken ook niet (meer). Anderzijds zijn er onderdelen die wel goed werken of onlangs zijn gerenoveerd. Uitermate geschikt voor kinderen van 2-7 jaar oud. Vriendelijk personeel.
24-10-2013
Jose
Leuk!
Leuke middag met mijn kleine neefje gehad. Genoot van de spannende paden langs de sprookjes. Prachtige traditie in het bos!
21-10-2013
S.Frank
Een super dag.
Wat hebben we een leuke dag gehad in het bosrijke sprookjesbos. Onze kinderen van 2,4 en 6 vonden het super. De waardebonnen die je krijgt vor de gesloten draaimolen was leuk maar helemaal niet nodig. Wij komen vast nog eens terug.
3-11-2013
Marie
Aanrader voor met jonge kinderen
Ooit toen ik klein was geweest, maar wat is het leuk hier geworden. Voor zacht prijsje kom je binnen. Leuke huisjes om naar binnen te gluren, show en attracties. Aanrader!!
11-10-2013
Marga
Heel leuk het sproookjes bos
Ik snap al dat gemopper niet, ik (oma ) en mijn dochter enb kleinzoon van 4 jaar hebben genoten van het bos. Leuk al die sprookjes, kleinschalig en bv het huis van Hans en Grietjes zo heerlijk oud, daar kan je ook geen nieuw huisje neer zetten dan verdwijnt er iets.. Zeker om nog een keer terug te gaan. Ook lekker gegeten tussen de middag...
Opnieuw zoeken