Het Sprookjesbos

Sibbergrubbe 2a
27-7-2015
Thiry
Heel leuk
Met kleinkinderen geweest,topdag . Het bos is met upgrading bezig, prima .Tip, nummering van de sprookjes, voor het volgen van een route? ,op de mooie borden.Personeel weet waar het mee bezig is ,gastvrij . Gaan zeker nog eens terug. Fam. Thiry Wassenaar
Waardering 8,0
Waardering 8,0
19-7-2015
r.wetsels
fantastisch
goed verzorgd ,herkenbaar voor kinderen ,zeer vriendelijk personeel ,allen zonder uitzondering betrokken en enthousiast , ook heel goed te doen bij hoge temperaturen omdat het mooi gelegen is in een bosrijke omgeving .
9-7-2015
Sander Mantel
Absolute aanrader
Een absolute aanrader voor een leuk dagje uit met kleine kinderen. Er is een goede afwisseling van sprookjes, speeltuinen en attracties. Ook erg aardig en behulpzaam personeel. De kinderen hebben genoten.
Waardering 10,0
Waardering 10,0
28-5-2015
Wilma Marco En Wesley
Gezellig middagje weg
Pinkstermaandag gezellig met mijn vriend en ons zoontje naar Het Sprookjesbos geweest. In het begin wat regen, maar dat mocht de pret niet drukken! Het leukste vond ons mannetje het schommelschip en de groeve om Doeps te zoeken. Hij heeft zelfs nog wat vuurstenen gevonden! Voor de huisjes had hij niet al te veel geduld, maar de speeltuin en het speelkasteel maakten dat helemaal goed. Al met al een gezellige middag, met aan het eind een foto met het mooiste meisje van het park; Roodkapje!
  • Reis vertrek datumMei 2015
Waardering 7,0
Waardering 7,0
24-5-2015
RP
Zeer geslaagd kinderfeestje
Afgelopen vrijdagmiddag hebben we met onze dochter, 7 jaar, en nog 8 vriendjes en vriendinnetjes haar kinderfeestje gevierd in het Sprookjesbos. Na een vriendelijke ontvangst bij de entree werden we in het restaurant al opgewacht. Daar kreeg ze een kroontje op. Na wat limonade zijn we het hele park doorgewandeld. De sprookjeshuisjes waren wel leuk om te zien, maar we hebben ze niet allemaal afgeluisterd. De nieuwe speeltoestellen hebben we wel allemaal uitgeprobeerd, de kinderen waren enthousiast! We hadden ook wel erg veel geluk met het weer! Allemaal mee de groeve in, op zoek naar Doeps de draak!! Super spannend. En dan nog samen heerlijk knoeien met de frietberg. Op tafel tekenen met de mayo en curry! Ze hebben nog lang nagepraat over de bedienende Lakei! Heel erg bedankt!
  • Reis vertrek datumMei 2015
Opnieuw zoeken