Valkenburg (aan de Geul)

Sibbergrubbe 2a
25-8-2016
Hanneke
Leuke plek
Erg leuk park, maar met 30 graden vind ik t niet meer van deze tijd dat t personeel niet op n krukje mag zitten als t rustig is!!
  • Reis vertrek datum2016
17-8-2016
G
aanrader met jong gezin
Leuk park voor gezin met jonge kinderen. Zelf met jongens van 1 4 en 6 jaar geweest. Jammer genoeg niet vroeg genoeg heen gegaan want hadden ons er langer kunnen vermaken. Lekker kleinschalig met behalve sprookjes veel speelmogelijkheden voor een nette prijs
  • Reis vertrek datumAug. 2016
10-7-2016
nancy
Goedkoop en leuk
zowel entreeprijs als prijzen in horeca zijn te doen. leuk en groot park waar genoeg te doen is voor kleine kinderen. wel zijn de paden erg steil en moeilijk te beklimmen met kinderwagen, daar mag beter over gecommuniceerd worden.
10-7-2016
Kylie
Leuke omgeving
Leuk om te bezoeken met kids tijdens weekendje valkenburg. mooie speelplaats en lekker afkoelen in het bos en met water spelen.
1-8-2016
Jan
Iets verouderd park, maar nog goed te doen!
Leuk park voor de wat kleinere kinderen (tot ongeveer tien jr.).
Waardering 7,0
Waardering 7,0
22-6-2016
fam. Cupido
Super leuke dag, onze zoon heeft genoten!
Niet te groot, overzichtelijk en afwisselend. Vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard!
  • Reis vertrek datumJuni 2016
28-5-2016
Carry Silvertand
Voor kleuters super!
Wij waren er met een kleindochter van 3 jaar en een peuter van 1 jaar. Voor de drie jarige was het een paradijs; steeds iets nieuws te ontdekken, veilige speeltoestellen en zeer vriendelijke medewerkers. De peuter was nog te klein: snapte niets van de sprookjes, vond Vrouw Holle bijvoorbeeld (binnen en donker) eng. Hij kon niet overal vrij rondhollen, omdat de paden nogal steil zijn. Over twee jaar komen we met hem nog eens terug; dan kan hij ook genieten. Ik dacht dat ik in een review had gelezen dat de toiletten niet schoon waren, maar daar hebben wij totaal niets van gemerkt, integendeel! De (échte) drie biggetjes en de (échte) zeven geitjes waren zó leuk! De sprookjesdame aan de kassa was ontzettend mooi en aardig en dat was al meteen een leuke "binnenkomer".
25-5-2016
Tess en Arjan
Kleine heeft genoten
Leuk voor ons dochtertje van 5. Ze keek haar ogen uit! En ze heeft gesmuld van de poffertjes
24-5-2016
Birgit
Grappig dagje uit
Op een rustige dag het Sprookjesbos bezocht. Het is authentiek en nostalgisch te noemen, maar wel heel leuk. Je ziet dat er verbeteringen zijn en worden gemaakt. Voor alle mindere details maakt het personeel veel goed, zijn erg leuk met de kinderen.
16-5-2016
Kim
Super gaan zeker nog eens terug!
Een rustig park waar onze peuter heerlijk rond kon rennen. Leuke afwisseling tussen sprookjes en spelen. Je kunt zien dat er veel nieuw of vernieuwd is. Personeel is echt heel erg vriendelijk, zet net dat stapje bij. Wel wat minder voor iemand die slecht ter been is, maar dat is in heel Valkenburg, niet alleen het sprookjesbos. Eten en drinken is niet belachelijk geprijsd. Wij gaan zeker nog eens terug.