Het Sprookjesbos

Adres
Sibbergrubbe 2a
10-4-2015
Frans Roosen
Zeker een aanrader! Voor kinderen van 2 tot 10 jr.
Een mooi (niet hoog gesofisticeerd) sprookjes-themapark met oude, voor ieder bekende sprookjes. Kleine maar kindvriendelijke speelpleintjes met veilige speeltuigen op diverse plaatsen. Uiterst vriendelijk personeel. Het doet wat ouderwets aan maar is voor kinderen daarom zeker niet minder interessant. Zij komen er zonder twijfel moe maar voldaan van terug! Het is geen probleem als je je eigen drank en eten meebrengt maar er is een (beperkte) gelegenheid voor kleine snacks ( met weer diezelfde vriendelijke bediening)
  • Reis vertrek datumApr. 2015
8-12-2014
Gezin Groesbeek
Top voor peuters, superpersoneel
Ondanks de kou was het personeel verwarmend; zeer vriendelijk en behulpzaam. Het was erg rustig, dus we konden 'op aanvraag' gebruik maken vd attracties. Men deed dat vol geduld, enthousiasme, behulpzaamheid en vriendelijkheid. Het Sprookjesbos is voor grotere kinderen en volwassen vast saai, maar onze kleine kinderen genoten volop. Alle bekende sprookjes zijn er, toegankelijke attracties. Consumpties zeer betaalbaar.
  • Reis vertrek datumDec. 2014
20-10-2014
roosje
Nostalgie en nieuw gaan samen
Mooi, nostalgisch bos met lieve sprookjes en enthousiaste medewerkers. Er is ook genoeg te doen, kinderen kunnen er lekker spelen. Prachtig gelegen.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Waardering 7,0
Waardering 7,0
18-12-2014
Astrid
Slechte prijs kwaliteit verhouding
Het park viel ons tegen, de sprookjespoppen waren écht aan vervanging toe. Misschien leuk 30 jaar geleden, maar voor kinderen van nu waren ze ronduit eng. Ook de verhaaltjes die je erbij hoort stammen uit de tijd dat Paulus de Boskabouter nog op tv was. Er staat trots een bord dat het park van 1950 is, ik geloof ook echt dat de poppen nog uit die tijd stammen. De enige attractie waar iedereen zich op verheugde, het schommelschip, was buiten werking. Ik vond voor 4 personen de entreeprijs van 30 euro dan ook veel te veel. Het park heeft wel potentieel, hopelijk wordt in de toekomst het park wat meer naar deze tijd geupdate,
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Waardering 5,0
Waardering 5,0
10-8-2014
A.Prins
Absolute aanrader
Het Sprookjesbos in Valkenburg is echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Onze kinderen hebben zich erg goed vermaakt. Personeel is zeer vriendelijk!!! Complimenten hiervoor!
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Opnieuw zoeken