Het Sprookjesbos

Adres
Sibbergrubbe 2a
20-10-2014
roosje
Nostalgie en nieuw gaan samen
Mooi, nostalgisch bos met lieve sprookjes en enthousiaste medewerkers. Er is ook genoeg te doen, kinderen kunnen er lekker spelen. Prachtig gelegen.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Waardering 7,0
Waardering 7,0
10-8-2014
A.Prins
Absolute aanrader
Het Sprookjesbos in Valkenburg is echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Onze kinderen hebben zich erg goed vermaakt. Personeel is zeer vriendelijk!!! Complimenten hiervoor!
Waardering 9,0
Waardering 9,0
9-8-2014
Linda Stockx
Leuk voor jeugdsentiment...
Indien je 30 jaar terug wil gaan in de tijd is dit een super optie, alles is nog zo zoals het was helaas wel zonder de hoogte punten van vroeger ( wildwaterbaan en waterorgel ) grappig dat ik er nu loop met mijn dochter maar ik geloof niet dat dit voor herhaling vatbaar gaat zijn. ik denk dat het mijn jeugdsentiment is wat het nog een beetje kon waarderen.
Waardering 5,0
Waardering 5,0
6-8-2014
Chantal Cobben
Erg gezellig voor peuters en kleuters
Na een korte klim komen we aan bij de entree van het Sprookjesbos. Zeer vriendelijk ontvangen. We beginnen onze reis met onze peuter van 2,5 jaar. Hij vind het prachtig! De sprookjes, kabouters en paddenstoelen, de speelplekjes. Het is zeker bergje op en af....maar kom op! We zitten in het prachtige Limburgse Heuvelland! Vooral opvallend, wij volwassenen zien dat sommige sprookjes uit de jaren 70 stammen, maar onze zoon ziet dat totaal niet! Dus het Sprookjesbos is absoluut een leuk actief uitje waar kinderen nog lang aan terug zullen denken!
22-7-2014
smaldy
Leuk park met een unieke sfeer
We hebben een erg leuke dag gehad in het sprookjesbos, mede door het super enthousiaste en vriendelijke personeel ! Je ziet dat er al een heel aantal dingen mooi zijn geverfd en opgeknapt, maar helaas valt daardoor ook nog beter op wat er nog meer moet gebeuren...Hopelijk lukt het jullie om dit ook snel te realiseren, we vonden het 'jammer' dat het helemaal niet druk was op een schoolvakantie-dag, want meer mensen zouden jullie park moeten bezoeken! Het heeft echt potentie om een mooi park te kunnen worden, zeker de ligging tegen de berg is geweldig. En voor een kwart van de entreeprijs, kun je ook niet de 'Efteling' verwachten... Prijs/kwaliteit is goed, en de kinderen vonden het een superleuke dag, en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste...
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Opnieuw zoeken