Valkenburg (aan de Geul)

Adres
Sibbergrubbe 2a
10-12-2015
C
Gemoedelijk leuk park voor kleine kinderen
Zondag 22 November waren wij in het sprookjesbos, werden erg vriendelijk begroet door een medewerkster die, zo bleek later, overal in het park rond fladderde, een vrolijke spontane meid en heel behulpzaam. Het was koud die dag en niet druk in het park en de attracties werden bediend op afroep, prima. Ons zoontje is drie jaar en heeft echt genoten ,dus wij ook. Tijdens onze lunch werd een terrasverwarmer aangezet, dat was erg fijn en ook wel nodig. De moeite waard om te bezoeken als je toch in de buurt bent.
  • Reis vertrek datumNov. 2015
14-9-2015
Alice
Mooi park, de moeite waard
Het Sprookjesbos is een mooi park met leuke activiteiten voor kinderen. Het ligt prachtig op een heuvel waardoor het alleen al leuk is om rond te wandelen (mooi uitzicht). Het personeel was vriendelijk en deed echt zijn best om (ondanks de regen) het volwassenen én kinderen naar de zin te maken. We hebben een leuke middag gehad en komen zeker nog eens terug!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumSept. 2015
14-8-2015
Linda
Leuk dagje gehad
Gezellig park. Inderdaad goed te zien dat de sprookjes al oud zijn maar de kinderen zien dat niet. Speelweide groot maar toch goed overzicht te houden vanaf je tafel. Prijs kwaliteitsverhouding zeker in orde. Raadt t zeker aan als je in de buurt bent.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
4-8-2015
Runter
Absolute aanrader
Wij zijn hier geweest met gezin en een kleintje van 3. Hij heeft een superdag gehad, en wij dus ook. Leuk park, leuke attracties en een zeer goede combinatie van uitbeelding van de sprookjes als speeltoestellen. Vooral de draaimolen is favoriet en daar mag je kleintje onbeperkt in. Het personeel is ook erg vriendelijk en verkleed als personages uit de sprookjes. Zij kunnen goed met kinderen omgaan. Nadeel is dat je er niet vlak bij kunt parkeren en een eindje de heuvel op moet, maar dat is ook niet gek in het heuvelachtige Limburgse land.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
30-7-2015
Familie Inge Karel Linde
Gezin met dochterje van bijna 3 jaar
Leuk park. Bij binnenkomst ontvangst door Roodkapje die duidelijke uitleg geeft. In park wel een aantal attracties die aan onderhoud toe waren. Verrassend was de weide met caroussel en picknickplaats. Gezellig terras en restaurant. En de l;igging is fantastisch! Echter niet echt geschikt voor rolstoelgebruikers.De moeite waard!
27-7-2015
Thiry
Heel leuk
Met kleinkinderen geweest,topdag . Het bos is met upgrading bezig, prima .Tip, nummering van de sprookjes, voor het volgen van een route? ,op de mooie borden.Personeel weet waar het mee bezig is ,gastvrij . Gaan zeker nog eens terug. Fam. Thiry Wassenaar
19-7-2015
r.wetsels
fantastisch
goed verzorgd ,herkenbaar voor kinderen ,zeer vriendelijk personeel ,allen zonder uitzondering betrokken en enthousiast , ook heel goed te doen bij hoge temperaturen omdat het mooi gelegen is in een bosrijke omgeving .
12-10-2015
Herman
Erg leuk dagje uit met kinderen
Heerlijk park om een dag door te brengen met de kleinste lopertjes en de wat oudere coole ridders. Erg beleefd en behulpzaam personeel. De ontdekkingstocht in de mergelgrotten was fantastisch opgezet voor kinderen van 5 - 10jr. Ieder sprookjeshuis is weer een ontdekking voor de kleine lopertjes (vanaf 2jaar).
9-7-2015
Sander Mantel
Absolute aanrader
Een absolute aanrader voor een leuk dagje uit met kleine kinderen. Er is een goede afwisseling van sprookjes, speeltuinen en attracties. Ook erg aardig en behulpzaam personeel. De kinderen hebben genoten.
Waardering 10,0
Waardering 10,0
28-5-2015
Wilma Marco En Wesley
Gezellig middagje weg
Pinkstermaandag gezellig met mijn vriend en ons zoontje naar Het Sprookjesbos geweest. In het begin wat regen, maar dat mocht de pret niet drukken! Het leukste vond ons mannetje het schommelschip en de groeve om Doeps te zoeken. Hij heeft zelfs nog wat vuurstenen gevonden! Voor de huisjes had hij niet al te veel geduld, maar de speeltuin en het speelkasteel maakten dat helemaal goed. Al met al een gezellige middag, met aan het eind een foto met het mooiste meisje van het park; Roodkapje!
  • Reis vertrek datumMei 2015
Waardering 7,0