Valkenburg (aan de Geul)

Adres
Sibbergrubbe 2a
17-7-2017
leuk!
leuk dagje uit voor de allerkleinste
bezocht met kindjes van 1, 2 en 3 die hebben zich erg vermaakt! Zeker een aanrader.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
30-4-2017
G.Gerards
Wat een gedreven personeel
Personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Dame met rastahaar had net pauze maar hielp me meteen mijn vrouw en twee kleinkinderen zoeken. Pluim!!
10-4-2017
Leon
Geweldig!
Net terug van een weekendje Kidsparty met JN Limburg, IVN Limburg en Scouting Limburg. 2000 kinderen verdeeld over twee dagen een geweldige dag bezorgen bij het Sprookjesbos in Valkenburg. Zelf jaren niet meer geweest, men is het park aan het opknappen en het ziet er geweldig uit! Nostalgische sprookjes, afgewisseld met tal van attracties met name voor de allerkleinsten. Personeel is geweldig en uitermate kindvriendelijk. Zeker een aanrader om een dagje ouderwets te genieten in een kleinschalig park!
  • ReisgezelschapMet een groep
Waardering 8,0
Waardering 8,0
10-4-2017
Smeets
Heerlijke dag
Geweldige dag in de zon gehad hier. Kinderen konden zich uitleven en wij konden op verschillende plekken lekker zitten. personeel was uitmuntend en de sprookjes heerlijk nostalgisch, zij het wat verouderd. Ik kom hier zeker terug!
23-1-2017
Kristien
Nooit meer: uw geld en tijd echt niet waard!
Wij vonden niets goed. Aan de ingang vroeg men dan nog eens 5 euro per persoon extra om boven te kunnen schaatsen: maar hoe durf je dat schaatsten noemen? Je kon er gewoon met je schoenen oplopen. De helft van de "attracties" waren dicht, en voor sommige dingen moest je dan nog extra betalen, naast het veel te hoge inkomgeld. Tip: ga dan iets anders doen met je kindjes.
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Waardering 1,0
Waardering 1,0
8-12-2016
Schaatskampioen
Absolute aanrader (inclusief schaatsen!)
Begin december absoluut genoten van ons bezoek aan het Sprookjesbos en met name ook van de mini-schaatsbaan. Onze dochter van 5 (had nog nooit geschaatst) wilde niet meer weg. Het is geen echt ijs, maar zijn kunststof platen die schaatsen op ijs zeker benaderen. Vallen is daardoor wel minder pijnlijk! Voor jonge kids dus helemaal geschikt. De schaatsen (die inclusief zijn) zijn professioneel. En in de Blokhut is het heerlijk toeven. De kerst- en winterse aankleding in het park en bij de schaatsbaan is sfeervol en gezellig. Daarnaast mega complimenten aan het geweldige personeel! Zijn zijn zeer betrokken en doen er alles aan om het voor de kinderen (en dus ook voor de ouders) geweldig leuk te maken. Ook als je niet voor de sprookjes komt, is het voor jonge(re) kinderen absoluut een aanrader. De speeltoestellen zijn nieuw en mooi. De kleine boerderij is keurig, en voorzien van water en zeep voor het wassen van de handen nadien. Helaas hadden we geen tijd meer voor de groeve, daarvoor komen we zeker terug!!
  • Reis vertrek datumDec. 2016
13-11-2016
Leon Allers
Geweldig ga zeker terug
Geschikt voor Rolstoel maar veel bergjes, Mag je eigen eten en drinken mee nemen maar de prijzen in het park is goed te doen, beste bij droog weer doen. vriendelijk personeel.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumNov. 2016
13-11-2016
Ron Janssen
Mooi park goede service en super leuk personeel
Alles was goed, graag weer.
  • Reis vertrek datumNov. 2016
27-11-2016
Bibi freek en juul
Super
Erg grappig om de grot in de gaan met een echte bnner ridder. We konden t niet laten om een handtekening en foto te scoren. Mooi park en super gastvrij.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
10-9-2016
op verzoek van het kind
Bijzonder fijne dag..
De ontvangst was persoonlijk door Assepoester... Daarna kon het niet meer stuk. Aanrader is de rondleiding door de groeve... op een kinderlijke manier spannend!! Het jonge personeel heeft oog en gevoel voor wat belangrijk is voor het kind. Een echte aanrader.
  • Reis vertrek datumSept. 2016