Het Sprookjesbos

Sibbergrubbe 2a
24-5-2015
RP
Zeer geslaagd kinderfeestje
Afgelopen vrijdagmiddag hebben we met onze dochter, 7 jaar, en nog 8 vriendjes en vriendinnetjes haar kinderfeestje gevierd in het Sprookjesbos. Na een vriendelijke ontvangst bij de entree werden we in het restaurant al opgewacht. Daar kreeg ze een kroontje op. Na wat limonade zijn we het hele park doorgewandeld. De sprookjeshuisjes waren wel leuk om te zien, maar we hebben ze niet allemaal afgeluisterd. De nieuwe speeltoestellen hebben we wel allemaal uitgeprobeerd, de kinderen waren enthousiast! We hadden ook wel erg veel geluk met het weer! Allemaal mee de groeve in, op zoek naar Doeps de draak!! Super spannend. En dan nog samen heerlijk knoeien met de frietberg. Op tafel tekenen met de mayo en curry! Ze hebben nog lang nagepraat over de bedienende Lakei! Heel erg bedankt!
14-5-2015
Bjp
zeker de moeite waard
Mooi park met super vriendelijk personeel. Het park ligt tegen de berg gebouwd wat het sprookjes effect ten goede komt. Leuke huisjes met herkenbare sprookjes voor jong en oud . Leuke nieuwe speeltoestellen . En de prijs is zeker goed te noemen.ook voor het eten en drinken betaal je een eerlijke prijs. Hele leuke poppenkast voorstelling voor de kids met aansluitend een tochtje door de grot. Heel leuk gedaan door weer zo'n vriendelijke jongedame. Enige nadeel vonden wij dat de attractie de schommelboot weinig in gebruik was en ook de aangegeven tijden klopte daar niet. Overall een leuk park met super vriendelijke en behulpzaam personeel voor een eerlijke prijs maar let op het is wel een beste klim met buggys of als je slecht ter been bent.
Waardering 8,0
Waardering 8,0
10-5-2015
Otten
Heerlijke dag
Vandaag op Moederdag een bezoek gebracht aan het sprookjesbos met onze zoon (5). Net opgeruimd park. Sommige sprookjes zien er wat gedateerd uit maar dat mag de pret niet drukken. Tov vorig jaar zijn er weer enkele verbeteringen doorgevoerd. Onze zoon heeft zich goed geamuseerd. Naast de sprookjes ook genoeg speeltoestellen. Opvallend is de oprechte vriendelijkheid van het personeel (meisjes 16 tot 18). Eerlijke prijzen voor eten en drinken. We hebben een heerlijke dag gehad.
19-4-2015
Sandra
Absoluut een aanrader
Vandaag met ons zoontje van bijna vier in het sprookjesbos geweest. We gingen met niet al te hoge verwachtingen ernaar toe, nav vele negatieve reacties op het internet. Alles blijkt niet waar te zijn, het hele park super opgeknapt( hier en daar moet er nog iets gebeuren, wat ook nog gaat gebeuren, hebben met het personeel gesproken). Alles ziet er netjes, schoon en verzorgd uit! Het personeel is erg vriendelijk en doen goed hun best om het de kleintjes naar hun zin te maken.( extra rondje op de zweefmolen of extra rondje op het schip, geen probleem) . Draakje doepes, de gevaarlijke groeve maken indruk op de kleintjes, spannend , zeker de rondgang door de grotten, de verkleedkist in het restaurant ook leuk, hebben er leuke foto's aan over gehouden.
  • Reis vertrek datumApr. 2015
10-4-2015
Frans Roosen
Zeker een aanrader! Voor kinderen van 2 tot 10 jr.
Een mooi (niet hoog gesofisticeerd) sprookjes-themapark met oude, voor ieder bekende sprookjes. Kleine maar kindvriendelijke speelpleintjes met veilige speeltuigen op diverse plaatsen. Uiterst vriendelijk personeel. Het doet wat ouderwets aan maar is voor kinderen daarom zeker niet minder interessant. Zij komen er zonder twijfel moe maar voldaan van terug! Het is geen probleem als je je eigen drank en eten meebrengt maar er is een (beperkte) gelegenheid voor kleine snacks ( met weer diezelfde vriendelijke bediening)
  • Reis vertrek datumApr. 2015
Opnieuw zoeken