Valkenburg (aan de Geul)

Sibbergrubbe 2a
25-5-2016
Tess en Arjan
Kleine heeft genoten
Leuk voor ons dochtertje van 5. Ze keek haar ogen uit! En ze heeft gesmuld van de poffertjes
  • Reis vertrek datummei 2016
Waardering 10,0
Waardering 10,0
24-5-2016
Birgit
Grappig dagje uit
Op een rustige dag het Sprookjesbos bezocht. Het is authentiek en nostalgisch te noemen, maar wel heel leuk. Je ziet dat er verbeteringen zijn en worden gemaakt. Voor alle mindere details maakt het personeel veel goed, zijn erg leuk met de kinderen.
16-5-2016
Kim
Super gaan zeker nog eens terug!
Een rustig park waar onze peuter heerlijk rond kon rennen. Leuke afwisseling tussen sprookjes en spelen. Je kunt zien dat er veel nieuw of vernieuwd is. Personeel is echt heel erg vriendelijk, zet net dat stapje bij. Wel wat minder voor iemand die slecht ter been is, maar dat is in heel Valkenburg, niet alleen het sprookjesbos. Eten en drinken is niet belachelijk geprijsd. Wij gaan zeker nog eens terug.
10-5-2016
CM
Aanrader voor jonge kinderen
Ondanks Hemelvaartsdag en prachtig weer was het niet te druk. Opvallend vriendelijk en geduldig personeel. Er is de afgelopen jaren hard gewerkt om het park weer mooi en aantrekkelijk te maken en dat is goed gelukt. Kinderen tot een jaar of 8 zullen zich goed vermaken in dit park.
7-5-2016
Vickey
Heel leuk voor de kleintjes!
Een heel origineel park! In de meivakantie geweest, de kids vonden het geweldig. Erg veel speelmogelijkheden door het park en super personeel. Wij gaan zeker terug.
9-5-2016
Jan
Mooi opgeknapt
Vroeger als kind zelf geweest en nu met de kleinkinderen. Grotendeels mooi opgeknapt, vooral de speelmogelijkheden. Sprookjes zijn volgens mij nog de originele van vroeger maar wel leuk om te zien.
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
10-12-2015
C
Gemoedelijk leuk park voor kleine kinderen
Zondag 22 November waren wij in het sprookjesbos, werden erg vriendelijk begroet door een medewerkster die, zo bleek later, overal in het park rond fladderde, een vrolijke spontane meid en heel behulpzaam. Het was koud die dag en niet druk in het park en de attracties werden bediend op afroep, prima. Ons zoontje is drie jaar en heeft echt genoten ,dus wij ook. Tijdens onze lunch werd een terrasverwarmer aangezet, dat was erg fijn en ook wel nodig. De moeite waard om te bezoeken als je toch in de buurt bent.
  • Reis vertrek datumNov. 2015
14-9-2015
Alice
Mooi park, de moeite waard
Het Sprookjesbos is een mooi park met leuke activiteiten voor kinderen. Het ligt prachtig op een heuvel waardoor het alleen al leuk is om rond te wandelen (mooi uitzicht). Het personeel was vriendelijk en deed echt zijn best om (ondanks de regen) het volwassenen én kinderen naar de zin te maken. We hebben een leuke middag gehad en komen zeker nog eens terug!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumSept. 2015
14-8-2015
Linda
Leuk dagje gehad
Gezellig park. Inderdaad goed te zien dat de sprookjes al oud zijn maar de kinderen zien dat niet. Speelweide groot maar toch goed overzicht te houden vanaf je tafel. Prijs kwaliteitsverhouding zeker in orde. Raadt t zeker aan als je in de buurt bent.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
4-8-2015
Runter
Absolute aanrader
Wij zijn hier geweest met gezin en een kleintje van 3. Hij heeft een superdag gehad, en wij dus ook. Leuk park, leuke attracties en een zeer goede combinatie van uitbeelding van de sprookjes als speeltoestellen. Vooral de draaimolen is favoriet en daar mag je kleintje onbeperkt in. Het personeel is ook erg vriendelijk en verkleed als personages uit de sprookjes. Zij kunnen goed met kinderen omgaan. Nadeel is dat je er niet vlak bij kunt parkeren en een eindje de heuvel op moet, maar dat is ook niet gek in het heuvelachtige Limburgse land.
  • Reis vertrek datumAug. 2015