Velp

Stationsstraat 30
19-7-2018
Rita
Nooit meer
Mooie sauna maar onvriendelijk en onbeschoft personeel ! Bij eerste contact al zocht het mannelijke personeelslid ruzie met ons. Wij hebben hem genegeerd omdat wij kwamen voor relaxte dag en niet om ruzie zoeken. Bij tweede contact negeerden ze ons totaal en weigerden om bestelling door te nemen. Lijkt mij niet te bedoeling om te gaan werken in een bedrijf dat gericht is op ontspanning en rust , gespannen en gefrustreerd personeel. Voor mij nooit meer dit sauna arrangement!
  • Reis vertrek datumJuli 2018
26-5-2018
Karla
Ik kom al jaren naar deze sauna, heb vele andere sauna's bezocht, maar wil nergens anders meer naar toe. Ja, in het begin kijken ze misschien een beetje de kat uit de boom. Maar daardoor creëren ze juist een heel veilige omgeving. Je kunt er ook gewoon in je eentje naartoe gaan (ook als vrouw) zonder dat je een ongemakkelijk gevoel krijgt. Integendeel, je wordt omarmd door warmte, letterlijk en figuurlijk! Je komt er "thuis", dit in tegenstelling tot de grote, onpersoonlijke, massa-sauna's. Het is maar net wat men wil of verwacht. Er is - ondanks de beperkte oppervlakte - ruime keuze in sauna's en heerlijke klankschaalmeditates en opgietingen. Super! En een supergoede kok, petje af.
  • Reis vertrek datumMei 2018
28-3-2018
Frederique
Brandwond en vervolgens bizarre reactie
Vandaag sauna Velp bezocht. Naast het feit dat het personeel bijzonder onvriendelijk is en de faciliteiten gedateerd zijn, deed ik vandaag een extra nare ervaring op. In de ifrarood sauna’s die ik gewend ben te bezoeken, is het “hete gedeelte” afgeschermd zodat je je daar niet aan kunt branden. Bij sauna Velp echter niet. Het gevolg was een pijnlijke brandwond en een litteken als een wafelijzer op mijn schouder. Het meest schokkend was de reactie van de eigenaar; in plaats van medeleven en behulpzaamheid was de enige reactie; “dat is ook niet zo handig van je”. Op mijn vraag of ze iets verkoelendst hadden was het enige wat ze konden bieden wat olijfolie uit de keuken. Voor mij geen sauna Velp meer!
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
21-3-2018
Fanny
Nooit meer
Vreemde eigenaar. Ik had een bon en in mijn mail stond duidelijk bovenaan dat ik met de app de bon kon laten zien. Dus dat ik hem niet hoefde uit te printen. Volgens de eigenaar had ik dat wel moeten doen. Werd me een paar keer ingewreven dat ik dat echt had moeten doen. Het staat er immers duidelijk? Ik gaf aan dat dat pas verderop staat (zag ik later) en bovenaan staat dat het niet hoeft. Met een zucht werd aangegeven dat hij dan wel de bon kon printen maar dat kostte me dan wel 2.50. Wat een service....
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
22-11-2017
M
Nooit meer
Waardeloze service !!! Let op ze maken hun eigen regels een bij hun gekochte kadobon mag niet ingeleverd als je via een aanbieding binnen komt ! Dus die 50 euro aan kadobon mag je niet besteden als niet de " normale " entree prijs betaald ! Totaal geen service ... De kadobon is al betaald...maar wordt nu door velp ingezet als kortingsbon ipv kadokaart !!!
  • Reis vertrek datumNov. 2017
17-11-2017
Jannes
Wij komen hier vaker
Heerlijke sauna met erg lekker eten
  • Reis vertrek datumNov. 2017
8-9-2017
theow
fijne rustige sauna met perfect personeel
Het is geen massa sauna maar n sauna waar je nergens hoeft te wachten
  • Reis vertrek datumSept. 2017
3-7-2017
Angela hofman
Prachtige sauna
Samen met een vriendin voor het eerst bij deze sauna geweest. Beetje sceptisch na het lezen van aantal negatieve reacties maar het viel echt mee. Snap niet waar die negatieve reacties vandaan komen want bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen en na het omkleden een duidelijke rondleiding gekregen. We hadden echt een gevoel een dag op vakantie te zijn. Alles zag er prachtig sfeervol uit en het eten was super vers. Ook een heerlijke hamam gehad. Wij komen zeker vaker hier terug.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
23-1-2017
M.A.M.F.M WEBERS
Niet aan te bevelen!
De ontvangst verliep stroef-geen fijne Binnenkomst!! Faciliteiten niet alle toegankelijk en bediening beperkt. Vaste clientèle wordt anders benaderd. Toppunt kwam bij afrekenen; wij hadden gereserveerd via een tegoedbon en binnenshuis alleen een drankje genuttigd. De man die ons hielp wilde een heel verhaal kwijt over de "ellende"die hij had gehad om onze bon te "verzilveren". Hij stond niet open voor onze tegenreactie en onderbrak gelijk met de mededeling dat we niet meer welkom waren. Nou bij deze.....dat zullen we zeker niet meer doen. Wat een onbeschofte benadering van klanten!!!! Jammer dat deze review niet meer effect hebben-verwijdern die man!!!
  • Reis vertrek datumJan. 2017
24-10-2016
Ellen
Vreemd onvriendelijk personeel & enge eigenaar
Ontvangst al niet vriendelijk. Je voelt je niet welkom. Rare vreemde dames in de bediening. Eten echter perfect. Zeer goede keuken. Douches beneden stonk naar urine,veel haar op de grond en zeep pompjes waren leeg. Enge onvriendelijke meneer loopt er rond. Denk de eigenaar. Wel gezellige zitjes overal met leuke aankleding maar er hangt een rare sfeer of je constant in de gaten word gehouden.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016