Valkenburg (aan de Geul)

Grendelplein 13
10-9-2016
Joyce
Prachtig historisch erfgoed
Erg mooie locatie om te bezoeken en zeer vriendelijk personeel, zeker de moeite waard
  • Reis vertrek datumSept. 2016
3-8-2016
Nana Louwerse
moet je gedaan hebben
educatief en recreatief, prachtige muurschilderingen
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumJuli 2016
12-5-2016
Evi
heel leuk
De rondleiding door de grot duurde 50 minuten en ik was bang dat wat te lang zou duren voor mijn dochter maar het was zo voorbij. We hadden een gids met humor en dat werkte zeer goed. Veel gezien, gehoord en geleerd.
  • Reis vertrek datumMei 2016
13-11-2015
katrien
hoog op de heuvel
Leuk om te doen. tijdens de rondleiding die je zelf doet, kan je overal informatie lezen over wat het was en waarvoor het diende . Zo kan je je een realistisch beeld voorstellen over hoe het vroeger was
  • Reis vertrek datum2015
24-9-2015
priscilla monica
vooral met de Kerst, de Kerstmarkt zeker bezoeken
Gezellig, gemoedelijk, ontzettend uitnodigend, leuke dingen te koop, eettentjes genoeg, heerlijk om te wandelen, van alles te doen,
  • Reis vertrek datumSept. 2015
18-9-2015
jaap
Intressant
Zaten in verkeerde grot ,wilde naar werkelijk en mijnwerkers museum maar die was iets verder op toch heel intressant
  • Reis vertrek datumSept. 2015
Waardering 7,0
Waardering 7,0
4-8-2015
Paul
Moet je gezien hebben!!
Heel mooi om weer een keer te zien Kids vonden het ook heel leuk. Grotten vonden ze nog een beetje spannend... Maar werd dan ook wel spannend gemaakt top!
  • Reis vertrek datumAug. 2015
23-7-2015
Isabel
Mooi om eens gezien te hebben
We hadden een super leuke gids die alles met een vleugje humor vertelde. Mooi om de grotten eens gezien te hebben. Wel wat aan de dure kant (9,50 pp) voor een rondleiding van 50 minuten.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2015
25-7-2015
monique
leuk
de persoon die ons rond leidde in de grot was erg enthousiast. zeker voor de kinderen was het erg leuk
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2015
17-7-2015
djodjodjo
Leuk en leerzaam
Eerst 50 minuten met een gids door de grot en daarna zelf rond stappen op de ruïne. Leuk en leerzaam voor alle leeftijden.
  • Reis vertrek datum2015