Valkenburg (aan de Geul)

Adres
Grendelplein 13
29-12-2017
Satarma
Een bezoek aan de fluwelen grot is echt de moeite vooral tijdens de kerstperiode. Van daaruit kan je verder omhoog lopen naar de kasteeltuinen.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumDec. 2017
2-1-2018
Conny
vanwege de kerstmarkt
Wij hebben de Fluweelengrot bezocht tijdens de kerstmarkt en hadden zo 2 vliegen in 1 klap te pakken. De kerstmarkt is gezellig en tegelijkertijd kun je genieten van de mooie wandschilderingen op de muren van de grot. Maar we willen ook nog eens een kijkje nemen in een ander jaargetijde en dan de kasteelruine ook meenemen.
  • Reis vertrek datumDec. 2017
18-3-2018
jamie
fantasties
heel leuk vooral de grotten en ruines leuke winkel en restaurant straatjes
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
8-2-2017
richard
heel erg mooi
bijzonder om eens te gaan zien en ga zeker ok nog eens terug
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datum2017
7-5-2017
Yvon van Aarssen
geweldig
Enkele dagen in valkenburg verbleven en toen ook de grot en ruïne bezocht Erg mooie grot. Duidelijke uitleg over het ontstaan. Zeker de moeite waard om het een keer te bezichtigen.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
10-9-2016
Joyce
Prachtig historisch erfgoed
Erg mooie locatie om te bezoeken en zeer vriendelijk personeel, zeker de moeite waard
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumSept. 2016
3-8-2016
Nana Louwerse
moet je gedaan hebben
educatief en recreatief, prachtige muurschilderingen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
13-4-2017
Pascale
zeker de grot is de moeite waard
rondleiding in de grot is zeker de moeite waard, de ruïne zelf is niet superspectaculair, maar aangezien je het combiticket hebt toch wel leuk. Alles bij elkaar kan je er toch een dikke twee uur vullen
  • Reis vertrek datumMei 2016
Waardering 7,0
Waardering 7,0
12-5-2016
Evi
heel leuk
De rondleiding door de grot duurde 50 minuten en ik was bang dat wat te lang zou duren voor mijn dochter maar het was zo voorbij. We hadden een gids met humor en dat werkte zeer goed. Veel gezien, gehoord en geleerd.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2016
13-11-2015
katrien
hoog op de heuvel
Leuk om te doen. tijdens de rondleiding die je zelf doet, kan je overal informatie lezen over wat het was en waarvoor het diende . Zo kan je je een realistisch beeld voorstellen over hoe het vroeger was
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datum2015