Texel

Adres
Rommelpot 11
20-5-2016
Ben
Heel leuk maar kan nog beter
De kinderen kunnen hier heel leuk spelen, je kan hier dieren aaien en heerlijk met een hapje en een drankje op het grasveld naar je spelende kinderen kijken. De meeste medewerkers zijn overigens mensen met een 'rugzakje'. Hou hier rekening mee. Gezien veel reacties hier hebben veel bezoekers dat niet door. De activiteiten zoals brood bakken, kaarsjes maken, zeepjes maken en papier scheppen zijn heel leuk maar niet zo handig georganiseerd. Bij drukte is het erg warm en erg dringen. Vooral de bakker heeft weinig oog voor de kinderen die lang moeten wachten. Wij moesten wachten aan een lege werktafel totdat de andere tafel met kinderen, die net waren begonnen met kneden toen wij binnen kwamen, klaar waren (en tot de bakker eindelijk was uitgepraat). Bij ons was zijn verhaal een heel stuk korter. Had ons dan ook even een klomp deeg gegeven (die al op de andere tafel klaar lag). Misschien is het een idee om bij entree tijdstippen af te spreken wanneer je wat kunt doen. Dan kun je de bezoekers beter over de dag spreiden.
  • Reis vertrek datumMei 2016
5-4-2016
koopman
teleurstellend
Heel leuk als je een strippenkaart koopt van 8,00 bovenop de intree prijs van 5,00. maar als je niet iets wilt maken, is de lol er snel van af. Ondanks dat wij de enigste waren en aangaven een demonstratie /uitleg leuk zouden vinden bij de bakker , werd er niets verteld. Ja....als je een strippen kaart koopt, kom dan nog maar eens terug. Zo jammer. Gelukkig waren de papier schepper en de zeep maker wel bereid om vragen te beantwoorden. Ook de rondleiding bij de bier brouwer de trampoline en de skelters met aparte sturen vonden onze kinderen leuk. En natuurlijk de lammetjes.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Waardering 6.0
Waardering 6.0
14-2-2017
anita
De kids hebben zich enorm vermaakt
wij zijn hier geweest in de krokusvakantie van 2016 met onze 2 jongens van 8 en 5 jaar. Zij hebben genoten. Kaarsen maken, papier maken, brood maken.... alles mochten zij zelf doen. Helemaal trots waren ze. Wij gaan hier aankomende krokusvakantie (dus alweer bijna) zeker weer heen.
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
30-7-2015
Johanna
Een heel leuk dagje uit.
Bij het brood bakken was het veel te druk met maar een persoon begeleiding waardoor het veel te lang duurde en vele kinderen moe en lastig werden in de kleine warme ruimte. Anders was het een 10 geweest. Maar verder was het een heel leuke ervaring met veel te doen en zien voor onze kindjes van drie en zes.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
27-6-2015
Laura en Mark
Fantastisch werk!
Mooi om te zien hoe verschillende ambachten en het boeren leven hier samen komen. Een genoet voor jong en oud!
  • Reis vertrek datumJuni 2015
15-6-2015
joann de bruijn
Super!
Afgelopen maand was ik met kamp bij de bonte belevenis. En ik vond het heel erg leuk. We hebben brood gebakken, kaarsen en zeep gemaakt en papier geschept. Ook al waren er 3 scholen waaronder die van mij aanwezig was het nog steeds leuk. We kregen ook de kans om iets te kopen in het winkeltje. Ik zou er zo weer heen gaan. Het was fantastisch
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumJuni 2015
8-5-2015
judith_lof
de verwachtingen kwamen niet uit....
Vorig jaar was mijn zoon met schoolkamp bij de Bonte Belevenis geweest. Hij had het erg leuk gevonden, dus met het gezin moesten we er zeker naar toe. In de meivakantie leek het ons de perfecte activiteit op een regenachtige middag. Dat hadden meer mensen bedacht, dus het was erg druk. De kinderen vonden de activiteiten leuk, maar hadden wel een grote dosis geduld nodig. Wat mij tegenstond aan dit uitje was de gevraagde entree. Deze was namelijk 5 euro p.p. en voor de activiteiten was een strippenkaart nodig á 8 euro. Het geld voor de strippenkaart snap ik, maar de 5 euro p.p. niet. In mijn beleving heb ik dit geld betaald om op de kinderen te wachten bij de activiteiten. Kortom de entreeprijs is echt veel te hoog. Jammer...
  • Reis vertrek datumMei 2015
Waardering 4.0
Waardering 4.0
6-5-2015
Maas
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Met de familie een weekje naar Texel, het klinkt allemaal goed. En dat was het ook, behalve dat dagje naar deze geïmproviseerde overbevolkte kinderboerderij. Allereerst was het véél en véél te druk. Met honderden mensen tegelijk op een boederij ronddwalen is werkelijk ongekend slecht te noemen. Er zijn te weinig activiteiten en er is door de drukte te weinig plaats om de activiteiten te doen. Dan het restaurant. Het personeel lijkt te incapabel om je normaal te woord te staan, en ook in de keuken lijkt het chaos. Een bestelling van twee(!!) ham-kaas tosti's duurde toch al zo'n "kleine" 20 minuten. Daarbij is ook de professionaliteit ver te zoeken, met name toen het kassa-personeel vroeg of er "toevallig iemand was met 2 vijfjes voor een tientje". De distilleerderij was ook ontzettend teleurstellend, aangezien het aan geen van de verwachtingen voldeed. Alles bij elkaar was het dus een waardeloze dag te noemen, en heb ik ondanks dat de entree €5 was spijt dat ik deze entree heb betaald.
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumMei 2015
Waardering 2.0
Waardering 2.0
7-6-2015
Van der Schoot
Leuk voor kinderen
Hier zijn leuke dingen voor de kinderen. Kaars maken, zeep maken, brood maken en nog veel meer
  • Reis vertrek datumApr. 2015
28-10-2014
Gerard Ranft en Ingrid Rietmeijer
Bonte belevenis
Interessant.Wij hebben er erg van genoten.
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumOkt. 2014