Velp

Stationsstraat 30
23-1-2017
M.A.M.F.M WEBERS
Niet aan te bevelen!
De ontvangst verliep stroef-geen fijne Binnenkomst!! Faciliteiten niet alle toegankelijk en bediening beperkt. Vaste clientèle wordt anders benaderd. Toppunt kwam bij afrekenen; wij hadden gereserveerd via een tegoedbon en binnenshuis alleen een drankje genuttigd. De man die ons hielp wilde een heel verhaal kwijt over de "ellende"die hij had gehad om onze bon te "verzilveren". Hij stond niet open voor onze tegenreactie en onderbrak gelijk met de mededeling dat we niet meer welkom waren. Nou bij deze.....dat zullen we zeker niet meer doen. Wat een onbeschofte benadering van klanten!!!! Jammer dat deze review niet meer effect hebben-verwijdern die man!!!
  • Reis vertrek datumJan. 2017
24-10-2016
Ellen
Vreemd onvriendelijk personeel & enge eigenaar
Ontvangst al niet vriendelijk. Je voelt je niet welkom. Rare vreemde dames in de bediening. Eten echter perfect. Zeer goede keuken. Douches beneden stonk naar urine,veel haar op de grond en zeep pompjes waren leeg. Enge onvriendelijke meneer loopt er rond. Denk de eigenaar. Wel gezellige zitjes overal met leuke aankleding maar er hangt een rare sfeer of je constant in de gaten word gehouden.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
20-10-2016
P en T Aarslingh
Geen Sauna Velp meer voor ons!
Raar gedoe met reserveren. Ontvangst leek net een bandje dat werd afgedraaid. ook bij de rondleiding. Klein schoon complex met kleine sauna's. overal waar je kijkt zie je tierlantijntjes en frutsels. Je moet er van houden, wij niet. We werden er erg onrustig van. Het zwembad had een gerimpelde folie op de bodem, niet fijn. Het buitenzwembadje had een hoog Free Willy gehalte. Lunch was smakelijk, dat maakte veel goed. een glaasje water bij vertrek kon niet, we werden verwezen naar de kelder waar fonteintje was. Zo raar met je kleren en straatschoenen dwars door de sauna, klantonvriendelijk en niet zo fris.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
21-7-2016
linda keizers
voor mij (ons) DE saun in een woord geweldig.
het is er zeer smaakvol ingericht, erg schoon. alle sauna's zijn er aanwezig. het is niet zo groot maar ik (wij) vind dit super. er is altijd plaats. ik vind ze erg vriendelijk en met alle aandacht voor de klant. ze laten je met rust en komen niet ierder minut vragen of je nog iets wenst. het terras is klein maar heeft veel hoekjes waar je je bijna prive voelt. erg mooi met bloemen en planten aangekleed. en als klap op de vuurpijl.... Het eten. super daar kan menig restaurant nog wat van leren. oke de kaart verandert niet elke keer, maar wat ze uitserveren is allemaal erg lekker en met aandacht bereid. ik kom hier toch wel geregeld met mijn kinderen (volwassen) en met schoonzus en of nicht. top. geweldig. groetjes en heel snel tot ziens Linda
  • Reis vertrek datumJuli 2016
29-5-2016
Suzanne
Nooit meer, Dramatisch
Ik zou echt iedereen afraden deze sauna te bezoeken. De sauna als complex is prima, maar de benadering van de eigenaar is ronduit schokkend. In het restaurant voor de lunch liep ik naar de bar waar o.a. de eigenaar stond en een andere medewerker vertelde me dat hij mij en mijn vriendin zo zou bedienen. Toen ik terugliep en ging zitten begon de eigenaar tegen me te schreeuwen of ik een probleem had? Als ik een probleem had kon ik vertrekken. Verbouwereerd riep ik terug dat ik geen probleem heb maar hij misschien wel? Ik ben niet verder in discussie gegaan maar heb me deze dag niet erg prettig of relaxed gevoeld. Aan het eind van de dag wilde ik de medewerkster bij de receptie vertellen over de nogal vreemde behandeling die ik van de eigenaar had gekregen. Ze stelde zich erg neutraal op en zei dat het wel een wisselwerking zou zijn geweest. Ze wilde verder mijn verhaal niet horen maar de eigenaar wel roepen. Dit wilde ik graag maar de eigenaar kwam niet mee terug. Hij wilde niet met me praten en zowel ikzelf als mijn vriendin waren niet meer welkom bij hen. Ik stond perplex! Ik heb over het algemeen met niemand moeite maar dit gedrag wilde ik toch niet zo accepteren, vandaar dat ik hier mijn verhaal doe en mensen die op zoek zijn naar een sauna waar een gemoedelijke, gezellige en klantvriendelijke sfeer hangt afraden de sauna in Velp te bezoeken!
  • Reis vertrek datumMei 2016
Waardering 1.0
Waardering 1.0
24-5-2016
Mariël
GEWELDIG!!
Deze sauna verdient het om een goed beoordeling te krijgen. Het is misschien wat kleinschalig, maar voor mijn vriendin en ik doet het zeker niet onder voor alle "grote" sauna's! Alles was tot in de puntjes verzorgd. Bij binnenkomst werden we eerst rondgeleid door het prachtige pand. Tot onze verbazing waren er veel meer sauna's dan wij voor ogen hadden. Alles is er, een bubbelbad, een zwembad,infrarood, stoomsauna, diverse finse sauna's, boven een dakterras met ook nog 2 sauna's veel gezellige zitjes, een mooie k amer met rustgevende muziek en heerlijke ligstoelen, maar vooral heerlijk eten! Hier kan menig restaurant nog wat van leren, wat goed! Alles is vers, de lekkerste fruitsoorten in overvloed, we hebben ons de hele dag verbaasd over al het lekkers, de aardige medewerkers en oog voor detail. De sauna is ondergebracht in een prachtig herenhuis dus ademt het heel veel sfeer uit. Het is net of je bij iemand op bezoek bent. Overal branden kaarsjes, heb je leuke zithoekjes en is er een open haard. We zijn al bij heel veel sauna's geweest, maar door het kleinschalige vonden wij het juist super relaxed. Wij gaan de volgende keer weer!!
  • Reis vertrek datumMei 2016
26-4-2016
Martine
Heerlijke en persoonlijke sauna
De sauna beschikt over voldoende faciliteiten, heerlijke maaltijden en een knusse sfeer De eigenaar is niet klantvriendelijk en kan erg kattig reageren naar zijn klanten. Ik moet er om lachen maar vind het eigenlijk niet kunnen.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Waardering 8.0
Waardering 8.0
8-4-2016
Kim
Vreemd personeel
Bij binnenkomst meteen worden afgesnauwd is geen leuk begin van een relaxed dagje sauna! De baas was erg punctueel over hoe wij onze zaakjes op orde moesten hebben. Hij stuurde ons bijna naar huis om de spullen te halen, maar op het laatste moment was hij ''in een goeie bui'' en heeft het voor ons uitgeprint. De sauna was verder prima. Personeel aan de bar was ook netjes, maar als je de baas tegen kwam, werd je wel nog even scheef aangekeken.
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
4-3-2016
Pascal
Super!
Al vaker naar deze sauna geweest, daarom nu maar eens typen hoe super wij deze sauna vinden! Altijd een fijne sfeer, altijd lekker eten, altijd fijne behandelingen, kortom altijd een heerlijke dag!
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
28-2-2016
Vincent
Mixed feelings
Intieme-kleinschalige sauna, maar met genoeg mogelijkheden. Schoonmaak en onderhoud kan mijns inziens wel een stukje beter (her en der zand, geen zeep in de douches en de algemene staat van het interieur en sauna's is een matige voldoende. Hetgeen ik een absolute onvoldoende geef, zijn de massagefaciliciteiten; mijn vriendin en ik hebben een massage geboekt, welk door twee dames gegeven werd. Deze massage duurde 30 minuten, onder het "genot" van rustgevende muziek. Jammer dat deze muziek met meer dan enige regelmaat (van begin massage tot aan het einde) verstoord werd door gegniffel van beide dames. Alsof ze met diverse onderonsjes bezig waren, of wellicht wel ons aan het toe- of uitlachen waren. Een onaangenaam gevoel in elk geval en zéér onprofessioneel!! In elk geval genoeg reden voor ons om naderhand de eigenaar aan te spreken en aan te geven dat we de massageruimte (6m2 voor 2 personen) niet met een fijn gevoel verlieten. Zijn reactie heeft me vervolgens doen besluiten hier een recensie te schrijven, want deze vond ik ronduit schandalig; "In dat geval zult u toch echt zelf de masseuses aan moeten spreken. Hier sta ik buiten" Ik stond even met mijn oren te klapperen en de heer was meteen uitgesproken, maar haalde wel de dames in kwestie erbij (wat kon ik daar op dat moment nog tegen inbrengen). Eén van deze dames hielde het op een kriebelhoestje van één van hen (volgens ons ging het toch echt telkens over en weer) die haar parten speelde. Mijns inziens hoest je dan namelijk in elk geval 1 keer goéd, zegt eens "sorry", en gaat verder met je beroep. Wederom werd me de mond als het ware gesnoerd, werd er absoluut niet serieus met onze opmerking omgegaan. De klant is hier in elk geval géén koning!!
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
Waardering 3.0